آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

خانم بازیگر فراموشکار!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,حوالی پاییز

به گزارش بانی فیلم،  اواخر سال ۹۵ بود که لیلا اوتادی با حضور در برنامه «هفت» به خبرنگاران توهین کرد و همه را به جز چند نفر نادان خواند که مورد اعتراض اهالی رسانه هم قرار گرفت. که البته مشخص است آن چند نفر چه کسانی هستند!


اما گویا این خانم فراموش کرده که چه توهینی به صنف خبرنگاران کرده که در سریال «حوالی پاییز» نقش یک خبرنگار را بازی کرده است! خبرنگار یک خبرگزاری که البته تا به امروز که چند قسمت از سریال گذشته چندان حضور مفید و موثری در این زمینه نداشته است. گرچه این سریال نقاط ضعف بسیار دیگری هم در فیلمنامه و انتخاب بازیگران و کارگردانی دارد که قطعا به موقع به آنها نیز خواهیم پرداخت. چرا که مدیر شبکه سه مدام از این سریال به عنوان یک سریال خیلی خوب و عاشقانه نام می برد که با توجه به چند قسمتی که از پخش آن گذشته، مشخص است چندان کار پرمخاطب و جذاب و موفقی نیست. ضمن اینکه سفارشی بودن کار نیز از همان قسمت نخست به صورت کاملا گل درشت در قصه و دیالوگ ها وجود داشت. با این حال باید منتظر بود و دید که قرار است در قسمت های آینده کار بهتر شود یا در جا خواهد زد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------