آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

مرد ایرلندی و یک اکران بزرگ



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,مردایرلندی


بسیاری در ایران و جهان در انتظار نمایش «مرد ایرلندی»، آخرین فیلم مارتین اسکورسیزی با بازی رابرت دنیرو و آل پاچینو هستند. آخرین خبر درباره این فیلم از جشنواره فیلم مراکش به بیرون درز کرد.


به گزارش اف ان، رابرت دنیرو یکی از دو بازیگر اصلی این فیلم در حاشیه مراسم تقدیر از خود اعلام کرد که کمپانی نتفلیکس در حال انجام توافقی برای نمایش گسترده این فیلم در سال2019 است. پیش از آن و در زمانی که هنوز فیلمبرداری مرد ایرلندی پایان نیافته بود نیز شایعاتی در میان اهالی سینما مبنی بر اینکه این فیلم توسط کمپانی نتفلیکس به‌مدت 2‌ماه به‌صورت محدود اکران خواهد شد دهان به دهان می‌شد. دنیرو به طرفدارانش اطمینان داد که این فیلم در سالن‌های بزرگ بر پرده خواهد رفت.


فیلمنامه مرد ایرلندی را استیون زالیان براساس کتاب «من شنیدم که زنگ خانه‌ها را زدی» اثر چارلز برانت نوشته. در این فیلم رابرت دنیرو در نقش فرانک، رهبر یکی از اتحادیه‌های کارگری است که متهم به‌کار کردن برای خانواده مافیایی بوفالینو است. آل ‌پاچینو نیز در نقش جیمی هوفا بازی می‌کند. جیمی هوفا، رهبر یکی از اتحادیه‌های کارگری است که به‌طور مرموزی در 30ژوئیه 1975 ناپدید می‌شود و دیگر هیچ‌گاه اثری از وی پیدا نمی‌شود. این نهمین فیلمی است که با همکاری مارتین اسکورسیزی و رابرت دنیرو ساخته شده است. همچنین پس از فیلم‌‌های قسمت دوم فیلم پدرخوانده، مخمصه و قتل عادلانه این چهارمین فیلمی است که رابرت دنیرو و آل پاچینو در کنار یکدیگر بازی می‌کنند.


هزینه تولید این فیلم 175میلیون دلار است که پرهزینه‌ترین فیلم ساخته شده توسط اسکورسیزی محسوب می‌شود.

 

روزنامه همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------