پیش تولید «حسن کچل» درحال سپری شدن است



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,نادره ترکمانی

فیلم سینمایی «حسن کچل» به کارگردانی نادره ترکمانی با تکمیل فیلمنامه،مراحل پیش تولید را سپری می کند.

به گزارش صبا،  کارگردان فیلم سینمایی «حسن کچل» در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت این فیلم سینمایی در گفت و گو با «صبا عنوان کرد:«حسن کچل» همچنان در مسیرتکمیل فیلمنامه است و درحال حاضر و در مرحله پیش تولید،در حال مذاکراتی برای تکمیل مراحل تولید هستیم.

وی درباره بازیگران این فیلم سینمایی افزود:همچنین در بخش بازیگری و عوامل فنی نیز صحبت ها و مذاکراتی انجام شده،ولی هنوز به قطعیت نرسیده ایم.تلاشمان این است که بازیگران اصلی ما که شخصیت حسن کچل و گل اندام را شامل می شود از بازیگران چهره باشند و بقیه شخصیت ها ممکن است از شخصیت های چهره سینما نباشند.

ترکمانی همچنین اضافه کرد: رویکرد فیلم «حسن کچل» رویکردی خانوادگی است و فقط کودکان را شامل نمی شود. به طور کلی بسیاری از افسانه های عامیانه ما رویکردی خانوادگی و پس از آن کودک و نوجوان را دارند.کودکانگی در «حسن کچل» وجود دارد اما قصه پردازی  بزرگسال نیز در این داستان به چشم می خورد.

او در خصوص زمان اکران فیلم نیز توضیح داد:چون این فیلم جلوه های ویژه فانتزی زمان بری دارد،تمام تلاشم را می کنم که امسال فیلم را کلید بزنم و پس از سال ۹۸ برموسیقی و جلوه های ویژه  آن متمرکز شوم.یکی از بخش های اصلی کار کودک موسیقی و جلوه های ویژه است و تمرکز بر روی این مراحل بسیار مهم است.قصه پردازی در حوزه کودک بسیار مهم است و با توجه به شرایط فیلم کودک حال حاضرسینمای ایران، تصمیم گرفتم تمرکز بیشتری بر قصه فیلم داشته باشم تا در نهایت از جذابیت بیشتری برخوردار شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------