توضیحات برنامه «میزانسن» به خبر ممنوع التصویری پیمان معادی



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پیمان معادی

روابط عمومی برنامه «میزانسن» توضیحاتی را در خصوص خبر ممنوع التصویری پیمان معادی برای حضور نداشتن در این برنامه ارائه داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  به نقل از روابط عمومی برنامه «میزانسن»، روز گذشته مطلبی در یکی از نشریات مبنی بر ممنوع التصویر بودن پیمان معادی و نقد فیلمش بدون حضور کارگردان از سوی یکی از روزنامه‌های رسمی کشور منتشر شد که لازم است توضیحاتی در این خصوص ارائه شود.

برنامه «میزانسن» که به نقد و بررسی آثار مختلف سینمایی و تئاتر می‌پردازد و در هفته‌های اخیر توانسته مخاطب خوبی از جمله جامعه هنری را به خود جذب کند، سعی بر آن داشته با رعایت کامل عدالت رسانه‌ای پای به این عرصه بگذارد از این رو در تمامی نقد‌ها مخالف و موافق را به پای میز نقد خود می‌کشاند.

در برنامه هفته گذشته، «میزانسن» که به نقد فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» اختصاص داشت، از آقای پیمان معادی نویسنده و کارگردان این اثر به صورت رسمی برای حضور در برنامه دعوت کرد که دعوت را نپذیرفتند.

گفتنی است برنامه هفته گذشته «میزانسن» به تهیه کنندگی پدرام کریمی و اجرای مهدی سجاده چی با حضور نیما حسنی نسب و آنتونیا شرکا به نقد فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» اختصاص داشت که به صورت زنده روی آنتن شبکه شما رفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------