پرکارترین بازیگران در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, پرکارترین بازیگران در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر

امسال و در غیبت ستاره‌های سینما، بازیگرانی پرکار هستند و بیشتر دیده می‌شوند که در مفهوم رایج نمی‌توان نام ستاره به آنها داد. مهرداد صدیقیان بازیگر جوان در صدر جدول قرار دارد، بازی او را می‌شود در «سونامی» (میلاد صدرعاملی)، «ایده اصلی» (آزیتا موگویی)، «سمفونی نهم» (محمدرضا هنرمند) و «طلا» (پرویز شهبازی) دید.

 

صدیقیان در این سال‌ها کمتر نقش اول بازی کرده، اما حضورش در نقش‌های مکمل قابل اعتنا بوده و او را به بازیگری شش دانگ تبدیل کرده است. فرهاد اصلانی بازیگر دیگری است که با توجه به کیفیت بازی‌اش می‌توان انتظار سه نقش متفاوت از او داشت. او را امسال در «متری شش و نیم» (سعید روستایی)، «مردی بدون سایه» (علیرضا رئیسیان) و «مسخره‌باز» (همایون غنی‌زاده) خواهیم دید. احتمال دارد بازی اصلانی در «متری شش و نیم» نامزدی سیمرغ بلورین را برایش به همراه بیاورد. در میان بازیگران زن نام پانته‌آ پناهی‌ها و مهناز افشار دیده می‌شود.


پناهی‌ها در «جمشیدیه» (یلدا جبلی)، «درخونگاه» (سیاوش اسعدی) و «ناگهان درخت» (صفی یزدانیان) بازی کرده است و مهناز افشار با سه فیلم متفاوت در این رقابت حضور دارد. او در «آشفتگی» (فریدون جیرانی)، «قسم» (محسن تنابنده) و «ناگهان درخت» (صفی یزدانیان)بازی کرده، سه فیلمی که در بخش سودای سیمرغ روی پرده می‌روند.

 

 روزنامه ایران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------