آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

ستاره «آکوامن» در نقش استاد شمشیرباز/ «تل‌ماسه» یکی دیگر از بازیگرانش را شناخت



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,جیسون موموآ

جیسون موموآ قرار است در فیلم «تل‌ماسه» نقش دانکن ایداهو استاد شمشیربازی را که مورد اعتماد پدر شخصیتِ شالامی با بازی اسکار آیزاک است، بازی کند.

به گزارش صبا، جیسون موموآ ستاره فیلم «آکوامن» در حال مذاکره برای پیوستن به بازسازی فیلم افسانه ای «تل‌ماسه» به کارگردانی دنی ویلنوو است.

اگر این قرارداد در چند روز آینده امضا شود، موموآ به گروه بازیگری مملو از ستاره فیلم شامل تیموتی شالامی، خاویر باردم، ربکا فرگوسن، استلان اسکارشگورد، دیو باوتیستا، اسکار آیزاک و زِندیا می پیوندد.

موموآ قرار است نقش دانکن ایداهو استاد شمشیربازی را که مورد اعتماد پدر شخصیتِ شالامی با بازی اسکار آیزاک است، بازی کند.

دنی ویلنوو کارگردان فیلم های «ورود» و «بلید رانر ۲۰۴۹» کارگردانی فیلم را برعهده دارد. ویلنوو به همراه اریک راث فیلمنامه نویس زبردست فیلم های «فارست گامپ»، «نفوذی» و «چوپان خوب» و جان اسپایتس فیلمنامه این کار را نوشته اند. ویلنوو همچنین یکی از تهیه کنندگان فیلم خواهد بود.

داستان «تل‌ماسه» که در آینده بسیار دوری می گذرد درباره پل آتریدز با بازی تیموتی شالامی است که خانواده اش کنترل سیاره بیابانی آراکیس را در دست گرفته اند.

موموآ به تازگی در فیلم پرفروش «آکوامن» بر پرده سینماها خوش درخشیده است. «آکوامن» توانست در سراسر جهان به رقم فروش بیش از یک میلیارد دلار دست پیدا کند. این بازیگر همچنین به تازگی سر فیلمبرداری سریال علمی تخیلی محصول اَپل به نام «دریا» حضور یافته و نیز صداپیشگی شخصیت آکوامن را در انیمیشن «فیلم لگو ۲: بخش دوم» انجام داده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------