ماجرای دنباله دار ازدواج سخنگوی سابق وزارت خارجه با خانم بازیگر /مریم کاویانی عکس های اینستاگرامش را پاک کرد/عکس



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مریم کاویانی

مریم کاویانی عکس‌های قبلی‌اش در اینستاگرام را پاک کرد و فقط همین ۸ پست در پیج وی است. اسفند ماه پارسال که همسر رامین مهمانپرست فوت شد، مریم کاویانی در مراسم ترحیم وی شرکت کرد. این حضور کمی سوال‌برانگیز بود و هیچ پاسخی برای این موضوع وجود داده نشد تا چند وقت پیش که تصاویر از این دو نفر در جشن شب یلدا و اکران ماجرای نیمروز: رد خون منتشر شد.

 به گزارش دیده بان ایران، خبر ازدواج  مریم کاویانی با دیپلمات ایرانی خبر ساز شد این بازیگر بعد از رسانه ای شدن خبر ازدواجش عکس های قبلی اینستاگرامش را پاک کرد.


اسفند ماه پارسال که همسر رامین مهمانپرست فوت شد، مریم کاویانی در مراسم ترحیم وی شرکت کرد. این حضور کمی سوال‌برانگیز بود و هیچ پاسخی برای این موضوع وجود داده نشد تا چند وقت پیش که تصاویر از این دو نفر در جشن شب یلدا و اکران ماجرای نیمروز: رد خون منتشر شد.

رامین مهمانپرست کیست؟
رامین مهمانپرست متولد تیر ۱۳۳۹ – تهران و اصالتاً گیلانی است. مهمانپرست در سال ۱۳۵۵ زمانی که ۱۶ ساله بود، وارد دانشگاه صنعتی شریف شد. وی فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مریم کاویانی


رامین مهمانپرست در ۹ آبان ۸۸ به عنوان دستیار ویژه وزیر خارجه و سخنگوی جدید این وزارتخانه معرفی شد.


وی همچنین سابقه فعالیت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و قزاقستان، لهستان و مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی و معاون مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه را دارد.

 فاطمه یعقوبی، همسر اول رامین مهمانپرست اسفند ماه ۹۶ بر اثر سرطان در یکی از بیمارستان‌ها ورشو درگذشت. فاطمه یعقوبی فرزند شهید زین‌الدین یعقوبی بود. رامین مهمانپرست از ازدواج اولش یک دختر و یک پسر دارد.

گفتنی است مهمانپرست با پایان ماموریت ۴ ساله‌اش در لهستان، مرداد ۹۷ به ایران بازگشت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------