آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

دنباله «لبه فردا» ساخته می شود/ ادامه سیر و سفر تام کروز در زمان



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,لبه فردا

کمپانی برادران وارنر به طور رسمی اعلام کرده است که قصد دارد دنباله فیلم اکشن علمی تخیلی «لبه فردا» را بسازد.

 به گزارش صبا ، کمپانی برادران وارنر به طور رسمی اعلام کرده است تصمیم دارد داستان فیلم «لبه فردا/Edge of Tomorrow» با بازی تام کروز و امیلی بلانت را با فیلمنامه ای از متیو رابینسون کارگردان و فیلمنامه نویس «اختراع دروغ» ادامه بدهد.

نسخه اصلی «لبه فردا» سال ۲۰۱۴ به کارگردانی داگ لیمان ساخته شد و توانست در سراسر جهان به رقم فروش ۳۷۰,۵ میلیون دلار دست پیدا کند که از این میزان فروش ۱۰۰ میلیون دلار متعلق به باکس آفیس داخلی آمریکا بود.

«لبه فردا» براساس رمان ژاپنی «تنها چیزی که نیاز داری کُشتن است» (۲۰۰۴) نوشته هیروشی ساکورازاکا ساخته شده است. داستان این رمان در آینده جایی که در آن بیشتر اروپایی ها مورد هجوم گروهی بیگانه قرار گرفته اند، می گذرد.

در فیلم «لبه فردا» تام کروز در نقش یک نظامی بدون تجربه نبرد که از سوی مافوق هایش وادار می شود تا به جنگ با بیگانه ها برود، بازی می کند. شخصیت کروز در این فیلم در یک چرخه زمانی قرار می گیرد که پس از هربار کشته شدن در میدان نبرد دوباره زنده می شود و به روز پیش از مرگ خود باز می گردد (همانند شخصیت اصلی فیلم های «روز مرگت مبارک» و «روز موش خرما»)، این اتفاق باعث افزایش توانایی های شخصیت وی می شود. در این بین همچنین شخصیت کروز با شخصیتی با بازی امیلی بلانت که یک نظامی آموزش دیده است نیز آشنا می شود.

تام کروز و امیلی بلانت بازیگران اصلی نسخه سال ۲۰۱۴ تاکنون برای دنباله این فیلم قراردادی امضا نکرده اند. این فیلم که همچنان عنوانی برایش انتخاب نشده است را اروین استاف، تام لاسالی، ماسی اوکا و کمپانی هیاشی ساساکی تهیه خواهند کرد.

کمپانی برادران وارنر پیش از این در سال ۲۰۱۶ فیلمنامه نویسان جو شراپنل و آن واترهوس را برای توسعه داستان قسمت اول استخدام کرده بود.

 


 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------