آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

مجری شبکه افق: حوزه هنری کلاهبرداری نوین کرده است!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم هزارپا

برنامه عصرانه شبکه افق، به توزیع عجیب فیلم هزارپا توسط حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واکنش نشان داد.

 به گزارش خبرآنلاین،  توزیع دو قسمتی فیلم «هزار پا» در شبکه نمایش خانگی که با واکنش‌های مختلفی مواجه شد، در برنامه «عصرانه» شبکه افق نیز مورد توجه قرار گرفت.

در بخش مرور روزنامه‌های این برنامه، تیتر «۵۰۰پا در شبکه نمایش خانگی» از روزنامه همشهری انتخاب و به حواشی پخش فیلم «هزارپا» به صورت دو قسمتی همراه با بخش‌های ویژه‌ای که در اکران عمومی نبوده، پرداخته شد که با واکنش تند مجری برنامه همراه بود.

کارشناس برنامه «عصرانه» به روش توزیع فیلم که واکنش و تعجب کارگردان فیلم را هم در پی داشته اشاره کرد و توزیع دوقسمتی را در راستای درآمدزایی صرف، توصیف کرد که مجری برنامه گفت: این روش، به هرحال کلاهبرداری نوین است که نشان می‌دهد برخی در سودجویی سقفی برای خود قائل نیستند.

شایان ذکر است، فیلم «هزار پا» توسط سازمان سینمایی سوره وابسته به حوزه هنری سازمان تبلیغات به صورت سریالی دو قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است که انتقادهای شدید از محتوای این فیلم نیز خریدار رایت تهیه و توزیع خانگی را از صرافت سود هنگفت آن نیانداخته است.

بنابراین گزارش، حاشیه دیگر برنامه دیروز «عصرانه» حذف روزنامه شرق از پیشخوان روزنامه‌ها و عدم بررسی تیترهای این روزنامه بود، چرا که روزنامه شرق تیتر اول خود را به مصاحبه با محمود احمدی نژاد درباره مسائل اقتصادی کشور اختصاص داده بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------