برنامه‌ریزی برای اکران «سرو زیر آب» در ترکیه/ احتمال اکران «مشت آخر» در نیمه اول سال ۹۸



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سرو زیر آب

سید حامد حسینی به آخرین وضعیت اکران خارجی و داخلی دو فیلمی که تهیه کنندگی آنها را بر عهده دارد، اشاره کرد.

سید حامد حسینی تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت اکران خارجی «سرو زیر آب» به  باشگاه خبرنگاران،  گفت: در مراحل مقدماتی تنظیم قرارداد با یک شرکت پخش ترکیه ای هستیم تا پس از نهایی شدن، اکران‌های ترکیه این اثر آغاز شود. از سویی با چند کشور دیگر مذاکراتی انجام دادیم که هنوز قطعی نشده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت نمایش «مشت آخر» بیان کرد : این فیلم آماده نمایش است و منتظر فصل مناسب برای اکران آن هستیم. فکر می کنم نیمه اول سال آینده اکران شود.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «سرو زیر آب» که در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت، به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سید حامد حسینی است.

بابک حمیدیان، مسعود رایگان، رضا بهبودی، مینا ساداتی، همایون ارشادی، مهتاب نصیر پور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست، حسین باشه آهنگر، فرخ نعمتی، هادی قمیشی، سیاوش چراغی پور، حسن نجاریان، حسین فلاح و امیر دلفانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان «سرو زیر آب» به نوشته محمد علی و حامد باشه آهنگر آمده است: راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود. این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می‌کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آن‌ها را تغییر می‌دهد...

فیلم سینمایی « مشت آخر» هم به کارگردانی مهدی فخیم زاده و کارگردانی سیدحامد حسینی است. در «مشت آخر» گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمارزاده، آتنا مهیاری همراه با خود مهدی فخیم زاده به ایفای نقش می‌پردازند.

«مشت آخر» به مسائل اجتماعی و خانوادگی می‌پردازد و در قالب طنز موقعیت و در ژانری که به کمدی اکشن موسوم است، موضوع خود را برای مخاطب مطرح می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------