اکران «سونامی» در نیمه تابستان/ باز هم در ژانر ورزشی فیلم می‌سازم



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم سینمایی سونامی

کارگردان «سونامی» از اکران این فیلم‌ در جشنواره جهانی فیلم فجر، زمان اکران عمومی آن و ادامه فیلمسازی در ژانر ورزشی سخن گفت.

میلاد صدرعاملی کارگردان «سونامی» پس از اکران فیلمش در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در گفتگو با صبا اذعان کرد: بازخوردهای مردمی خوبی را  در جشنواره های مردمی دریافت کردیم و مردم  از اینکه ژانر متفاوتی را می بینند راضی هستند و فیلم  را دوست دارند.

 

وی افزود: این نگرانی را داشتم که مخاطب با ژانر ورزشی ارتباط برقرار نکند که این نگرانی با استقبال مردم از بین رفت‌ و در حال حاضر نیز فیلم در جشنواره جهانی فجر برای مهمانان خارجی نمایش داده می شود.

 

صدرعاملی درباره نمایش فیلم در جشنواره جهانی فجر نیز گفت: همزمان با اکران فیلم سالن ها پر از مخاطب بود و بازخوردهای خوبی را دریافت کردم و‌امیدوارم در آینده نیز اتفاقات خوبی در انتظارمان باشد.

 

کارگردان «سونامی» درباره اکران عمومی این فیلم سینمایی نیز بیان کرد: پخش فیلم برعهده دفتر فیلمیران به مدیریت علی سرتیپی است و‌ هر زمانی که او تصمیم بگیرد فیلم اکران خواهد شد که فکر می کنم اواسط تابستان باشد و پخش خارجی نیز به زودی اغاز خواهد شد.

 

وی در پاسخ به اینکه در فیلم های بعدی هم ژانر ورزشی را ادامه خواهد داد، عنوان کرد: در فیلم های بعدی هم همین ژانر را ادامه خواهم داد.

 

صدرعاملی با اشاره به اینکه جداسازی جشنواره ملی از جهانی فجر باعث تمرکز بر رویدکر بهتر بر رویکرد جهانی شده است، توضیح داد: زمانی که جشنواره ها جدا نشده بود این تمرکز بر این رویکرد جهانی وجود نداشت و همزمانی جشنواره قبلی در بهمن ماه با جشنواره برلین باعث می شد که بسیاری از مهمانان خارجی را در جشنواره نداشته باشیم که با تفکیک این دو جشنواره و تغییر زمان آن شاهد حضور مهمان های خارجی خوبی هستیم.

 

بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی‌ور، فرشته حسینی، علیرضا ورزنده، امیر شریعت، با حضور امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری بازیگران «سونامی» هستند.

 

«سونامی» یک درام ورزشی است. محوریت داستان فیلمنامه دربارهٔ زندگی یک تکواندوکار است و دردسرهایی که برای رسیدن به مسابقات جهانی می‌کشند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------