«کارآگاه پیکاچو» صدرنشین گیشه شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,کارآگاه پیکاچو

«کارآگاه پیکاچو» در صدر پرفروش‌های هفته در سطح جهان قرار گرفت.

به گزارش اعتمادآنلاین،  «کارآگاه پیکاچو» انیمیشن جدید و افسانه‌ای کمپانی برادران وارنر با فروش 53.8میلیون دلاری از 72بازار خارجی، برای دومین هفته متوالی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم گیشه بین‌المللی شناخته شد.

 

این انیمیشن که رایان رینالدز در آن صداپیشگی کرده، در حال نزدیک شدن به 200میلیون دلار فروش در بازارهای خارجی است و تاکنون 193میلیون در این بازار فروش کرده است. همچنین رقم کلی فروش این فیلم که شامل فروش داخلی آن در آمریکا نیز می‌شود، معادل 287 میلیون دلار است.

 

کارآگاه پیکاچو، در  این هفته 17 میلیون دلار فروش در چین را تجربه کرد و فروش خود در این کشور را به 70 میلیون دلار رساند. دیگر کشورهایی که از کارآگاه پیاچو استقبال خوبی کردند، کشورهایی از جمله کشور روسیه (با فروش 4 میلیون دلاری)، انگلیس (با فروش 3.5 میلیون دلاری)، آلمان  و مکزیک (هر یک با فروش 2 میلیون دلاری) هستند.

 

بعد از کارآگاه پیکاچو، فیلم سینمایی «انتقام‌جویان؛ پایان بازی» در بازارهای خارجی که شامل 55 کشور می‌شود، 46 میلیون دلار فروخته است. این فیلم تا کنون بیش از 2.6 میلیون دلار فروش داشته و با شکست دادن «تایتانیک» به عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ محسوب می‌شود.

 

رتبه سوم نیز با 35 میلیون دلار به سومین قسمت فیلم سینمایی «جان ویک» رسید که در 66 بازار خارجی اکران شده بود و بیشترین فروش آن نیز مربوط به انگلیس با 4.6 میلیون دلار است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------