قسمت چهارم فیلم سینمایی «جان ویک» ساخته می‌شود



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم سینمایی جان ویک

با اعلام کمپانی لاینزگیت قسمت چهارم فیلم سینمایی اکشن «جان ویک» ساخته خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بعد از مورد استقبال قرار گرفتن سری سوم مجموعه سینمایی «جان ویک» کمپانی لاینزگیت با انتشار پیامی تایید کرد که قسمت چهارم این فیلم سینمایی ساخته می‌شود و تاریخ اکران آن را نیز دو سال بعد در ۲۱ مه ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) معین کرده است.

 

«جان ویک ۳» در گیشه‌های فروش این هفته با فروش ۵۶ میلیون دلاری در صدر پرفروش‌های هفته قرار گرفت، جان ویک در این هفته، دو برابر فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» فروش کرد تا پس از سه هفته به صدر نشینی این فیلم در فروش پایان دهد.

 

در ابتدا پیش بینی می‌شد، سومین قسمت فیلم اکشن کمپانی لاینزگیت با بازی کیانو ریوز، در محدوده ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلار فروش کند. جان ویک ۳ بیش از قسمت‌های سابق خود در هفته اول اکران فروش داشته است. قسمت اول جان ویک در هفته اول اکرانش در سال ۲۰۱۴، بیش از ۱۴ میلیون دلار فروش داشت و قسمت دوم نیز در سال ۲۰۱۷ کارش را با ۳۰ میلیون دلار آغاز کرد. منتقدین نیز نظر مثبتی روی جدیدترین قسمت این فیلم سینمایی داشته اند و تا کنون با امتیاز ۸۸ از نگاه راتن تومیتو بیشترین امتیاز را در بین این سه گانه دریافت کرده است.

 

داستان این فیلم از این قرار است که جان ویک با بازی کیانو ریوز، به عنوان یک قاتل حرفه‌ای سابق به دلیل اینکه جایزه ۱۴ میلیون دلاری برای کشتن وی در نظر گرفته شده با تعداد زیادی قاتل حرفه‌ای دیگر دست و پنجه نرم می‌کند. هلی بری، لارنس فیشبورن، مارک داکاسیوس، کیت دیلون و لانس ردیک از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

«جان ویک ۴» دومین عنوانی است که تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۱ برای اکران آن در نظر گرفته شده است. پیش از این فیلم جدید کمپانی برادران وارنر به نام «حیوانات خانگی دی سی» برای اکران در این تاریخ در نظر گرفته شده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------