ژاکت خواننده اسطوره ای آمریکا ۷۵ هزار دلار فروخته شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,کرت کوبین

ژاکت سبز رنگ کرت کوبین خواننده اسطوره ای آمریکایی و بنیانگذار گروه نیروانا به قیمت ۷۵ هزار دلار در حراج جولین فروخته شد.

ژاکت کرت کوبین 75 هزار دلار فروخته شدبه گزارش صبا به نقل از رولینگ استون، ژاکتی که کرت کوبین در آخرین مراسم عکاسی با گروه نیروانا پوشیده بود در حراجی جولین در روز شنبه ۱۸ می به قیمت ۷۵ هزار دلار فروخته شد.

 

دست اندرکاران حراجی جولین گفته اند پیش از حراج پیش بینی می شد این ژاکت که کوبین در تابستان سال ۱۹۹۳ برتن داشت بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار فروخته شود.

 

عکس‌هایی که در آن کوبین این لباس را بر تن دارد توسط جسی فروهمن گرفته شده است. این تصاویر در کتاب تصویری «کرت کوبین: آخرین نشست» منتشر شده است.

 

این ژاکت توسط کورتنی لاو همسر کوبین در مراسم تشییع این خواننده اسطوره ای به یکی از آشنایان داده شده بود.

 

در سال ۲۰۱۵ ژاکت سبز رنگ دیگری از کرت کوبین، ژاکتی که آن را در اجرایش به همراه گروه نیروانا در شبکه ام‌تی‌وی پوشیده بود به قیمت ۱۳۷ هزار دلار به فروش رفت.

 

کرت کوبین خواننده و نوازنده آمریکایی است که سال ۱۹۹۴ در سن ۲۷ سالگی با خودکشی به عمر خود پایان داد.

 

از دیگر اقلام شاخص مجموعه وسایل شخصی اهالی موسیقی که در حراج جولین در روز شنبه ۱۸ می برای فروش گذاشته شده بود می توان به گیتار مشکی متعلق به پرینس خواننده تازه درگذشته، ژاکت مشکلی متعلق به مایکل جکسون که در سال ۱۹۹۶ آن را در مراسم تولد ماندلا رییس جمهوری سابق آفریقای جنوبی پوشیده بود و همچنین دست‌نوشته شعر مشهور «دمیدن در باد» باب دیلن خواننده برنده جایزه نوبل ادبیات اشاره کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ژاکت خواننده اسطوره ای آمریکا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------