برنامه تعطیلی تئاترشهر، ایرانشهر و مولوی در هفته آتی



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,تئاترشهر

برنامه تعطیلی مجموعه تئاترشهر، تماشاخانه ایرانشهر و مرکز تئاتر مولوی در هفته آینده و به مناسبت شب‌های قدر اعلام شد.

 به گزارش ایلنا، برنامه تعطیلی مجموعه تئاترشهر، تماشاخانه ایرانشهر و مرکز تئاتر مولوی در هفته آینده و به مناسبت شب‌های قدر اعلام شد.

 

تئاترشهر

برنامه تعطیلی تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر پس از انتشار اطلاعیه جدید شورای ارزشیابی و نظارت برنمایش اداره کل هنرهای نمایشی اعلام شد.

 

بر این اساس اجراهای مجموعه از روز جمعه سوم خرداد تا روز چهارشنبه هشتم خرداد به دلیل فرا رسیدن ایام گرامی شب‌های قدر و شهادت حضرت علی(ع) به صحنه نمی‌روند یا دچار تغییراتی شده‌اند. روز جمعه ۳ خرداد نمایش‌های «کمیته نان» در تالار قشقایی و «چیزهای سرد» در تالار سایه پیش از اذان مغرب اجرا می‌شوند. ضمن اینکه نمایش‌های «مده آ» در تالار قشقایی و «لانه خرگوش» در تالار سایه روز چهارشنبه ۸ خردادماه پس از اذان مغرب میزبان مخاطبان خواهند بود.

 

ایرانشهر

تماشاخانه ایرانشهر به مناسب فرارسیدن لیالی قدر و ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت علی (ع) از روز جمعه سوم تا روز سه‌شنبه هفتم خردادماه تعطیل است.

 

نمایش‌های «خون به پا می‌شود» به کارگردانی مسعود طیبی و «تراس» به کارگردانی مسعود کرامتی به ترتیب در ساعت‌های ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن ناظرزاده کرمانی که از روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه اجرای خود را آغاز کرده‌اند تا روز دوشنبه ۲۷ خرداد روی صحنه می‌روند.

 

همچنین در سالن استاد سمندریان نیز نمایش‌های «مار بازی» به کارگردانی سعید دشتی در ساعت ۲۰ و «شهر ما» به کارگردانی محمدحسن معجونی در ساعت ۲۱:۳۰ که با استقبال مخاطبان و به ترتیب از ۲۳ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه روی صحنه رفته‌اند مطابق با جدول زمان‌بندی‌شده تا روز جمعه ۲۴ خرداد به اجرای عمومی خود در این مجموعه تئاتری خاتمه می‌دهند.

 

مرکر تئاتر مولوی

اجراهای مرکز تئاتر مولوی به دلیل مصادف شدن با شب شهادت حضرت امام علی(ع) و همچنین شب‌های لیله‌القدر از روز جمعه ۳ تا سه‌شنبه ۷  خرداد تعطیل است.

 

اجرای نمایش‌های «من یک موجود بلوتوثی‌ام، به من نگاه نکنید» به کارگردانی افسانه ماهیان و «کار هنرپیشه روی خود» به کارگردانی نادر خوشبخت مجددا از روز چهارشنبه، ۸ خرداد از سر گرفته خواهد شد.

 

از علاقمندان دعوت می‌شود برای دیدن نمایش‌های «من یک موجود بلوتوثی‌ام، به من نگاه نکنید» و «کار هنرپیشه روی خود» همه روزه -به جز شنبه‌ها- به ترتیب در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰ به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------