ژوله می‌گوید از دلیل ممنوع‌التصویری‌اش بی‌خبر است



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ژوله

ژوله حتی نمی‌داند دلیل این بی‌مهری و ممنوع‌التصویری چیست؛ چراکه به گفته خودش اگر در گذشته ممنوع‌التصویر بود، می‌دانست که مثلا از فضای موجود تندتر است، اما حالا وضع کاملا متفاوت است:

ممنوع‌التصویری در صداوسیما هم مثل ممنوع‌الکارشدن خوانندگان است و هیچ اعلام رسمی برای آن نمی‌شود. فقط شخص مورد نظر برای برنامه‌های تلویزیون دعوت نمی‌شود یا مثلا پلان‌های او را از تیزر‌ها حذف می‌کنند. مشابه این اتفاق در چند روز گذشته برای امیرمهدی ژوله افتاده است و تصاویرش از تیزر فیلم سامورایی در برلین برداشته شده است و حتی حمید فرخ‌نژاد بازیگر نقش اول فیلم هم در اینستاگرام از این ماجرا انتقاد کرد.

 

به گزارش شهروند، با وجود این، ژوله حتی نمی‌داند دلیل این بی‌مهری و ممنوع‌التصویری چیست؛ چراکه به گفته خودش اگر در گذشته ممنوع‌التصویر بود، می‌دانست که مثلا از فضای موجود تندتر است، اما حالا وضع کاملا متفاوت است: «انتقاداتی که من این روز‌ها مطرح می‌کنم، حرفی نیست که در دورهمی یا حالا خورشید به آن پرداخته نشود. قبلا من از فضا تندتر بودم، اما حالا فضا از من تندتر است.» ظاهرا آخرین همکاری جدی و تصویری ژوله با تلویزیون به قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری در سریال دیوار به دیوار برمی‌گردد و حتی آخرین استندآپ او در خندوانه هم سانسور شده است: «بعد از سریال دیوار به دیوار هیچ کاری جدی نبوده است که برای پیگیری ممنوعیت بازی در آن، ماجرا را رسما از صداوسیما پیگیری کنیم.»

 

ژوله که فعالیت خود را در عرصه تلویزیون با نویسندگی در سریال‌های «مرد هزارچهره»، «شب‌های برره» شروع کرد، برای نخستین‌بار با استندآپ کمدی «خندوانه» پا به عرصه اجرا گذاشت و همین اتفاق مقدمه‌ای برای حضور جدی‌تر او در حوزه بازیگری شد. بعد سر از دورهمی مهران مدیری درآورد و در چند فیلم سینمایی ازجمله خوب، بد، جلف بازی کرد.

 

او حالا در گفتگو با «شهروند» از این رویه تلویزیون گلایه دارد: «ظاهرا هر از چندگاهی تصمیم می‌گیرند با یک‌نفر کار نکنند، مثلا ژوله سریال نداشته باشد، برنامه نوروز میهمان نشود، اما هیچ چیز رسمی اعلام نمی‌شود. جالب این‌که همیشه پیشنهاد نوشتن از صداوسیما را دارم، اما با نشان‌دادنم مشکل دارند.» ژوله درنهایت می‌گوید که ظاهرا این روز‌ها اعمال سلیقه‌های شخصی در این مسائل دخیل است.»

 

پیش از این و در زمان ساخت فصل دوم سریال «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم هم خبری درباره ممنوع‌التصویری ژوله پخش شد که بعد‌ها خشایار الوند نویسنده سریال اعلام کرد که مشکل ممنوع‌التصویری او حل شده است و ژوله برای آن‌که با سازندگان سریال «گلشیفته» قرارداد داشته است، نتوانسته در فصل دوم این مجموعه حاضر شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------