پروژه های بعدی ستاره های سریال «بازی تاج و تخت» چه خواهد بود؟



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره های سریال بازی تاج و تخت

به گزارش سرپوش وبه نقل ازروزیاتو،  سریال محبوب و پرطرفدار «بازی تاج و تخت» روز یکشنبه با پخش آخرین اپیزود خود به نام «تخت آهنین» بعد از سال ها به کار خود پایان داد. اما اگر از طرفداران ستاره های این سریال هستید و از همین حالا دلتان برایشان تنگ شده، باید بدانید که لازم نیست تا دیدن دوباره ی بازیگران محبوب تان خیلی منتظر بمانید. موفقیت و شهرتی که بازی در سریال بازی تاج و تخت برای بازیگران آن به دنبال داشته، سیل پیشنهادات کاری را به سمت ستاره های این سریال روانه کرده و به همین خاطر به زودی می توانیم بازیگران دوست داشتنی بازی تاج و تخت را در پروژه های جدیدشان ببینیم. محبوبیت این سریال به حدی بود که کمپانی دیزنی هم به سراغ نویسندگان بازی تاج و تخت رفته و قصد همکاری با آن ها را دارد. در ادامه مروری بر پروژه های بعدی بازیگران بازی تاج و تخت خواهیم داشت.

 

سوفی ترنر (سانسا استارک)

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره های سریال بازی تاج و تخت

 

ترنر که پیش از این، در سال ۲۰۱۶ در فیلم «مردان ایکس: آخر الزمان» (X-Men: Apocalypse) در نقش «جین گری» حضور پیدا کرده بود، در اپیزود جدید مجموعه فیلم مردان ایکس هم او را در همین نقش خواهیم دید. این اپیزود جدید که «ققنوس سیاه» (Dark Phoenix) نام دارد، قرار است در ماه آینده اکران شود. ققنوس سیاه آخرین قسمت از این مجموعه فیلم است که به دست کمپانی فاکس ساخته می شود و بعد از آن، ساخت دنباله های بعدی مردان ایکس به دست کمپانی دیزنی سپرده می شود.

 

میسی ویلیامز (آریا استارک)

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره های سریال بازی تاج و تخت

 

ویلیامز هم در پروژه ی مردان ایکس شرکت داشته و در اسپین آف جدید این مجموعه فیلم به نام «جهش یافته های جدید» (The New Mutants) در نقش «ولفسبین» حضور پیدا کرده است. البته ساخت این فیلم با مشکلاتی رو به رو بوده. از قرار معلوم بعضی سکانس های فیلم باید دوباره فیلمبرداری می شدند و به همین دلیل، این پروژه مدتی به تعلیق درآمده بود. کمپانی دیزنی اخیراً برای سومین بار تاریخ اکران فیلم را عقب انداخت و به سال آینده ی میلادی موکول کرد. از قرار معلوم، سرنوشت این فیلم کماکان نامعلوم است.

 

پیتر دینکلیج (تیریون لنیستر)

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره های سریال بازی تاج و تخت

 

دینکلیج با صداپیشگی دو انیمیشن «پرندگان خشمگین ۲» (The Angry Birds Movie 2) و «غار نشینان» (The Croods 2) به سینماها باز خواهد گشت. پرندگان خشمگین در ماه اوت سال میلادی جاری و غارنشینان در سال آینده ی میلادی اکران خواهند شد. علاوه بر این، شنیده ها حاکی از آن است که دینکلیج به گروه بازیگران پروژه ی بازسازی فیلم «این گروه خشن» (The Wild Bunch) به کارگردانی مل گیبسون پیوسته. مایکل فاسبندر و جیمی فاکس از دیگر بازیگران این فیلم اعلام شده اند.

 

امیلیا کلارک (دنریس تارگرین)

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره های سریال بازی تاج و تخت

 

کلارک در فیلم مهیجی به نام Above Suspicion نقش آفرینی کرده که تاریخ اکران آن هنوز اعلام نشده. علاوه بر این، در ماه نوامبر سال جاری میلادی، از شبکه ی نتفلیکس، یک فیلم کمدی رمانتیک به نام «آخرین کریسمس» (Last Christmas) با بازی امیلیا کلارک پخش خواهد شد. اما تامپسون، میشل یئو و هنری گلدینگ، از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

لنا هیدی (سرسی لنیستر)

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره های سریال بازی تاج و تخت

 

هیدی در فیلم درامی با موضوع مهاجرت نقش آفرینی کرده که «سیل» (The Flood) نام دارد. ایان گلن یا همان «جورا مورمونت» سریال بازی تاج و تخت هم در این فیلم حضور دارد. احتمالاً این فیلم در سال جاری میلادی اکران خواهد شد. هیدی همچنین به گروه بازیگران فیلم مهیج و اکشن «میلک شیک باروت» (Gunpowder Milkshake) پیوسته. کارلا گوجینو بازیگر سریال «تسخیر خانه هیل» (The Haunting of Hill House) و کارن گیلان بازیگر فیلم «انتقام جویان: بازی آخر» (Avengers: Endgame) از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

نیکولای کاستر والداو (جیمی لنیستر)

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره های سریال بازی تاج و تخت

 

کاستر والداو در یک فیلم مهیج و اکشن به نام «دومینو» حضور یافته که به زودی یعنی ۳۱ ماه مه سال جاری میلادی اکران خواهد شد. کارگردان این فیلم، برایان دی پالما، خالق فیلم های «صورت زخمی» (Scarface) و «مأموریت: غیر ممکن» (Mission: Impossible) است.

 

آیزاک همپستد رایت (برن استارک)

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره های سریال بازی تاج و تخت

 

همپستد رایت به گروه بازیگران فیلم «مسافران» (Voyagers) پیوسته، فیلمی علمی تخیلی درباره ی یک گروه بچه که به فضا فرستاده می شوند تا در یک سیاره ی جدید ساکن شوند و بعد از کشته شدن فرمانده ی گروه، نافرمانی پیشه می کنند. کارگردان این فیلم، نیل برگر، سازنده ی فیلم های «سنت شکن» (Divergent) و «وارونه» (The Upside) است. تاریخ اکران این فیلم هنوز مشخص نیست.

 

دیوید بنیاف و دی. بی. ویس

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره های سریال بازی تاج و تخت

 

کمپانی دیزنی اعلام کرده کار نویسندگی سه گانه ی بعدی «جنگ ستارگان» (Star Wars) به دیوید بنیاف و دی. بی. ویس، نویسندگان سریال بازی تاج و تخت، واگذار شده. زمان اکران این سه گانه به ترتیب، ۲۰۲۲، ۲۰۲۴ و ۲۰۲۶ خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------