«برادرجان» پتانسیل جذب مخاطب دارد/ باور نمی‌کنم که برخی نقش‌ها فروخته می‌شوند



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال برادرجان

بازیگر سریال رمضانی «برادر جان» گفت: در حال حاضر از گوشه‌ و کنار شنیدم که نقش‌ها را می‌فروشند و برای من غیر قابل باور است.

«جلیل فرجاد» بازیگر نقش شیروانی در سریال «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: حدود ۶ سال در هیچ سریالی بازی نکردم و عدم حضورم در آثار نمایشی دلیل‌های زیادی دارد که حتی فکر کردن به آن ناراحتم می‌کند. 

 

وی ادامه داد: ما بازیگرهای امروز و دیروز نیستیم و سالها است که در هنر این کشور مشغول به کار هستیم و در این مدت عادت کردیم که برای حضور در کارها دعوتمان کنند، اما متاسفانه بیشتر در دهه ۷۰ ما را دعوت به همکاری می‌کردند. در این ده سال اخیر شرایط طوری شده که خیلی‌ها دنبال کارها می‌دوند و کم کم این موضوع به عادت تبدیل شده که من به عنوان بازیگر به تهیه کننده و کارگردان‌ها پیشنهاد دهم تا مرا در کار خود بگنجانند و معتقدم این روش اصلا درست نیست.

 

این بازیگر در ادامه گلایه‌هایی که از سازندگان سریال‌ و فیلم‌های سینمایی بیان کرد، افزود: متاسفانه از قبل تعیین می‌شود که چه کسی قرار است در چه نقشی در کدام فیلم‌نامه بازی کند و آدم چیزهایی می‌شنود که غمگینش می‌کند.در حال حاضر از گوشه‌ و کنار شنیدم که نقش‌ها را می‌فروشند و برای من غیر قابل باور است. معتقدم وقتی من به عده‌ای  بگویم بیکارم و به من کار بدید، دیگر سنجاق آنها می‌شوم و عزت و حرمتم از بین می‌رود. اما وقتی دعوتم می‌کنند دیگر شرایط متفاوت می‌شود و احترام خاصی برایم قائل می‌شوند. 

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال برادرجان

 

بازیگر سریال «ملکوت» با اشاره به حضور خود در سریال «برادرجان» نیز گفت: سعید نعمت اله نویسنده این سریال از من دعوت به همکاری کرد و گفت که دوست دارم در این سریال نقش آقای شیروانی را بازی کنی. خدارا شکر برادرجان قصه خوبی دارد و از پتانسیل‌های لازم برای جذب مخاطب برخوردار است. درست است که در کنار نقش‌های دیگر سریال نقشم کم‌رنگی دارم اما برایم اهمیت ندارد و مهم خوب بودن قصه و ارتباطی است که مخاطبان می‌توانند با آن برقرار کنند.

 

فرجاد درباره ویژگی‌های لازم در سریال‌های مناسبتی نیز گفت: معمولا می‌گویند قصه سریال‌های مناسبتی آن هم برای ماه رمضان باید در فضای کارهای خیر و نیکو باشد، از طرفی برخی مردم عادت کردند تا در ماه‌هایی مثل محرم و رمضان کمتر گناه کنند و فضای این سریال‌ها می‌تواند در این زمینه کمک دوچندانی داشته باشد که در اینجا نیز موضوع اصلی حق الناس است.

 

به گزارش فارس، سریال «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج و نویسندگی سعید نعمت اله با بازی علی نصیریان، حسام منظور، کامران تفتی، سجاد افشاریان، سعید چنگیزیان و ... هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------