نادر فلاح: «مختلف الاضلاع» روایتی از دوتایی‌های تاریخ است/ در «کرگدن» بازی می‌کنم



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,نادرفلاح

کارگردان نمایش «مختلف الاضلاع» از علاقه زنده یاد لوون هفتوان برای بازی در این نمایش قبل از فوتش سخن گفت.

به گزارش صبا، جدیدترین نمایش نادر فلاح از ۱۹ خرداد ماه روی صحنه می رود. وی که در ایام نوروز در نمایش «آلفرد» نقش غول چراغ را بازی می کرد، حال در نمایش «مختلف الاضلاع» به عنوان کارگردان و البته بازیگر یکی از نمایش های مورد علاقه اش را اجرا خواهد کرد. 

 

نادر فلاح در گفتگو با صبا شکل گیری ایده اجرای این نمایش کمدی را سال ها قبل عنوان کرد و گفت: این نمایش پنج روایت مختلف از دوتایی های تاریخ است یعنی کاراکترهایی را که در تاریخ معروفند یا آشنای ذهن هستند دو به دو کنار هم قرار می دهد تا درمورد مسایل مختلف در فضاهای متفاوت با هم گپ بزنند. البته برای هر روایت لباس ها و وضعیت صحنه نیز تغییر می کند.

 

به گفته وی، هیتلر یکی از شخصیت های این متن به قلم سهند خیر آبادی است. 

 

وی ادامه داد: از زمانی که زنده یاد لوون هفتوان زنده بود من درگیر این نمایش بودم و با او برای اجرای آن صحبت کرده بودم تا «مختلف الاضلاع» را با هم اجرا کنیم ولی متاسفانه لوون هفتوان به رحمت خدا رفت. پس از آن با چند بازیگر دیگر این نمایش را تمرین کردیم و قرار بود در شهرزاد اجرا برویم که بازهم شرایط مهیا نشد. در نهایت من با خانم میترا حجار کار را آماده کردیم و از ۱۹ خرداد در سالن سپند «مختلف الاضلاع» را روی صحنه می بریم.

 

فلاح در پایان دیگر فعالیت خود را بازی در سریال «کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی زاده که قرار است در شبکه نمایش خانگی به نمایش دربیاید عنوان کرد.

 

نمایش «مختلف الاضلاع» به کارگردانی نادر فلاح، تهیه کنندگی مؤسسه نقطه عطف سینما تئاتر و بازی میترا حجار و نادر فلاح از ۱۹ خرداد تا ۲۱ تیر ماه در سالن سپند هر شب ساعت ۲۲:۳۰ روی صحنه می رود.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------