بازیکن تیم پرسپولیس بازیگر تلویزیون شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,مهدی شریفی

«مهدی شریفی» بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پروژه محکومین 2 به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی پیوست.

«مهدی شریفی» بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل دوربین سید جمال سید احمدی در فصل جدید پروژه «محکومین» رفت. این بازیکن جوان در اپیزود «کرنر"» که داستانی بر محور «فوتبال دوستی» و «عشق فوتبال ها» است در کاراکتری با نام اصلی خودش مقابل «ارژنگ امیرفضلی» که یک عشق فوتبال است قرار گرفت. هم اکنون گروه در لوکیشن بیمارستان، در مرکز درمانی عمل و هاجر مشغول تصویربرداری هستند. امیر محمد عبدی دیگر بازیگری است که به این اپیزود پیوسته است. گفتنی است در سریال محکومین 1 فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس در این مجموعه نقش آفرینی کرده بود.

 

مجموعه تلویزیونی محکومین 2 به تهیه کنندگی بهروز مفید، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما که از40 اپیزود50 دقیقه ای تشکیل شده است.

 

مهدی شریفی (زادهٔ 25 مرداد 1371 در اصفهان) بازیکن فوتبال ایرانی است که در تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر بازی می کند.

 

این بازیکن، فوتبال خود را از آکادمی ذوب آهن اصفهان شروع کرد و تا نوجوانان در این تیم بود. پس از وقفه ای یک ساله، به تیم بزرگسالان سپاهان نوین پیوست و سپس در تیم امید سپاهان حضور پیدا کرد. او در سال 1391 در تیم امید سپاهان، به عنوان آقای گل لیگ امیدهای کشور دست یافت. وی در سال 1391 به تیم بزرگسالان سپاهان پیوست. 

 

شریفی اولین بازی رسمی خود را برای سپاهان در تاریخ 15 مرداد 1392 در هفتهٔ سوم لیگ برتر 93–1392 در بازی با گسترش فولاد تبریز که به عنوان بازیکن تعویضی توسط زلاتکو کرانچار به میدان فرستاده شده بود، به انجام رساند و موفق شد یک پاس گل بدهد. پس از آن، شریفی در بازی های بعدی بیشتر مورد استفاده گرفت تا اینکه به بازیکن ثابت سپاهان تبدیل شد. مهدی شریفی در خرداد سال 1397 با پرسپولیس به توافق رسید تا فصل هجدهم لیگ برتر را با پیراهن سرخ پوشان به بازی خود ادامه دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------