آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

نجفی‌های فرنگی؛ کدام یک از سلبریتی‌های خارجی همسر یا نامزد خود را به قتل رسانده‌‌اند؟



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی هایی که همسریا نامزدخودرابه قتل رسانده اند

در این گزارش به معرفی برخی از سلبریتی‌هایی که همسر خود را به علل مختلف به قتل رسانده و بعد یا راهی زندان شده و یا خودکشی کرده اند، می‌پردازیم..

به گزارش خبر فوری، بعد از انتشار خبر قتل همسر دوم محمد علی نجفی(شهردار سابق تهران) به دست خودش و با ضرب پنج گلوله بسیاری از شهروندان و کاربران شبکه های مجازی دچار شوک شدند. هیچ کس گمان نمی‌کرد شهردار سابق تهران که یکی از باسابقه ترین مدیران کشور بود، مرتکب قتل شود.

 

با این حال، نباید فراموش کرد که بسیارند افرادی که عملی همانند نجفی مرتکب شده و سرانجامی متفاوت از آنچه گمان می‌پنداشتند، پیدا کردند. در این گزارش به معرفی برخی از سلبریتی‌هایی که همسر خود را به علل مختلف به قتل رسانده و بعد یا راهی زندان شده و یا خودکشی کرده اند، می‌پردازیم.

 

کریس بنوا

بنوا کشتی گیر( کشتی کج کار) مشهور کانادایی است که در زمان خود بسیار مشهور بود. او در سال 2007 همسر و فرزند کوچکش را به قتل رساند. این اتفاق در منزل شخصی کریس  در جورجیا و در حالیکه کهاو  حالت عادی نداشت به وقوع پیوست.

 

کریس قبل از دستگیر شدن توسط پلیس از دنیا رفت. او دو روز بعد از قتل خانواده، خود را حلق آویز کرد و کشته شد.

 

طبق تحقیقات پلیس،  کریس  در اصل اول بچه خود را در تخت خواب شخصی اش به قتل رساند و بعد همسر خود را کشت.  بسیاری معتقدند علت این اقدام کریس  افسردگی حاصل از آسیب مغزی بود که به علت ضربات سنگین در مسابقات به سرش، به وجود آمده بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی هایی که همسریا نامزدخودرابه قتل رسانده اند

 

رابرت بلیک

بلیک یک بازیگر مشهور اهل ایالات متحده آمریکا است. وی بین سال‌های 1939 تا 1997 میلادی فعالیت می‌کرد. بلیک کودکی ناگواری داشت و  توسط پدر الکلی‌اش مورد سوءاستفاده قرار می‌گرفت. بلیک می‌گوید که در کودکی از طرف والدینش مورد سوءاستفاده فیزیکی و جنسی قرار می‌گرفته و مرتب در یک کمد زندانی و مجبور می‌شده است که از روی زمین غذا بخورد. پدر او در سال 1956 دست به خودکشی زد و بلیک بعد از آن و در سن چهارده سالگی از خانه گریخت.

 

آما آنچه بلیک  را مشهور کرده است نه زندگی او بلکه قتل همسر دومش یعنی بونی بیکلی است. جسد بونی را در خودرو خودش و در حالیکه با چند گلوله کشته شده بود، پیدا کردند. رابرت به زودی توسط پلیس دستگیر شد. او ابتدا دخالت خود در ماجرای قتل را حاشا کرد اما بعد از شهادت برخی بادیگاردهایش به قتل همسرش محکوم شد.

 

دادگاه سرانجام بلیک را به پرداخت 30 میلیون دلار به فرزندان بونی محکوم کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی هایی که همسریا نامزدخودرابه قتل رسانده اند

 

اسکار پیستوریوس

اسکار پیستوریوس دونده دو سرعت اهل آفریقای جنوبی است. پیستوریوس که از هر دو پا معلول است، مدال طلای دو 200 متر و مدال برنز دو 100 متر پارالمپیک آتن در گروه معلولین از یک پا را به‌دست آورده‌است و بارها رکوردهای جهانی دوهای 100 متر، 200 متر و 400 متر پارالمپیک را شکسته‌است.

 

اسکار پیستوریوس در فوریه 2013 به اتهام قتل نامزد 29 ساله‌اش یعنی استین کمپ، دستگیر شد. وی متهم شد در این حادثه که در ساعت 3 بامداد 14 فوریه 2013 (روز ولنتاین) در مجتمعی ویلایی در حاشیه شهر پرتوریا روی داد با شلیک به سر و بالاتنه نامزدش، وی را به قتل رسانده‌است. اولین جلسه دادگاه این قتل در 15 فوریه برگزار شد و وی تفهیم اتهام شد.

 

 در بیانیه‌ای که توسط وکیل اسکار پیستوریوس در دادگاه خوانده شد، گفته‌شد که وی نامزدش را تصادفاً کشته‌است؛ ولی دادستان معتقدبود قتل عمد صورت گرفته‌است، چون پیستوریوس چهار بار شلیک کرده‌است و هیچ دلیلی برای اینکه دزد به دستشویی برود و در را قفل کند وجود ندارد.

 

سرانجام وی به علت قتل عمد در دادگاه به 13 سال زندان محکوم شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی هایی که همسریا نامزدخودرابه قتل رسانده اند

 

گیگ یانگ

گیگ یانگ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون آمریکایی بود. وی همچنین برنده جوایزی همچون جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌است.

 

یانگ پنج بار ازدواج کرد. او آخرین همسرش را در حالیکه تنها سه هفته ازدواج کرده بودند، به قتل رساند. او بعدا خود را نیز با شلیک گلوله به قتل رساند.

 

امروزه تحقیقات بسیاری در رابطه با علت اقدامات یانگ انجام شده است. با این حال، هنوز انگیزه این قتل و خودکشی روشن نشده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی هایی که همسریا نامزدخودرابه قتل رسانده اند

 

یوان بلچیر

بلیچر یک بازیکن مشهور فوتبال آمریکایی بود. او چندین قهرمانی داشت و بسیار هم محبوب و مردمی بوده است. نقل است که در فعالیت های خیرخواهانه و به خصوص طرح های مدرسه سازی برای فرزندان خانواده های بی بضاعت فعالیت می‌کرده است.

 

بلیچر با زوجش کاساندرا پرکینز و دختر کوچکشان در کانزاس سیتی زندگی می‌کردند. یک شب که این زوج از یک کنسرت باز می‌گردند قبل از رسیدن به منزل دعوای شدیدی با هم می‌کنند. کاساندرا به خانه پدری اش قهر می‌کند.  حدود ساعت 6 صبح یوان به منزل پدری کاساندرا می‌رود. درگیری این زوج اوج می‌گیرد و یوان با یک اسلحه شخصی جلوی چشمان مادر کاساندرا، او را به قتل می‌رساند. طبق گزارش پلیس، بلیچر 9 بار به کاساندرا شلیک رده بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی هایی که همسریا نامزدخودرابه قتل رسانده اند

 

بعد از این اتفاق، یوان به همراه کودکش با سرعت متواری شد. او سپس به خرابه ای رفت و در حالی که دخترش در کنارش بود، با شلیک گلوله ای به زندگی خودش هم پایان داد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------