آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

برنامه تعطیلی تالارهای نمایشی تهران مشخص شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,تالارهای نمایشی تهران

برنامه تعطیلی تالارهای نمایشی تهران همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد مشخص شد.

به گزارش فارس،  آثار نمایشی به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر روزهای سه‌شنبه ۱۴ و چهارشنبه ۱۵ خرداد ماه به مناسب فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اجرایی ندارند.

 

همچنین نمایش‌های «مده آ» به کارگردانی علی اصغر راسخ راد در تالار قشقایی و «لانه خرگوش» به کارگردانی مهدی صباغی در تالار سایه روز دوشنبه، ۱۳ خرداد نیز به صحنه نمی‌روند.

 

هم اکنون نمایش‌های «مده آ» به کارگردانی علی اصغر راسخ راد و «کمیته نان» به کارگردانی لیلی عاج در تالار قشقایی و نمایش‌های «لانه خرگوش» به کارگردانی مهدی صباغی و «چیزهای سرد» به کارگردانی مهران اکبری در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.

 

سایر سالن‌های اداره کل هنرهای نمایشی چون سنگلج و تالار هنر نیز سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۴ و ۱۵ خرداد ماه) اجرایی نخواهند داشت.

 

اما دیگر سالن‌های نمایشی تهران از جمله مجموعه ایرانشهر در روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (۱۴ تا ۱۶ خرداد ماه) تعطیل هستند و هیچ نمایشی در این روزها به صحنه نمی‌رود.

 

اجراهای مجموعه تئاتر ایرانشهر شامل نمایش‌های «ماربازی» از سعید دشتی،‌ «تراس» به کارگردانی مسعود کرامتی، «شهر ما» به کارگردانی حسن معجونی و «خون به پا می‌شود» از مسعود طیبی است.

 

سالن‌های خصوصی نمایشی تهران نیز همچون تماشاخانه ایران تماشا در دو روز ایام ارتحال امام خمینی(ره)‌ تعطیل خواهند بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------