ماجرای عکس عجیب و جهانی شده جواد خیابانی چیست؟



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جوادخیابانی

جواد خیابانی در رابطه با عکس یک ماه قبل و یادگاری خبرنگار خبرآنلاین که این روزها در فضای مجازی بازنشر و پخش می شود، با متنی احساسی پاسخ داد.

به گزارش خبرآنلاین، ۱۸ اردیبهشت‌ماه جواد خیابانی گزارشگر مشهور و باسابقه کشورمان برای ضبط مستندی به ارومیه سفر کرده بود.

 

در این سفر، خبرنگار خبرآنلاین و همکار روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در این اداره در پیج اینستاگرامی خود عکسی یادگاری با این گزارشگر محبوب و با سابقه منتشر کرد و در عکس جواد خیابانی لاغرتر از عکس و بدون مو دیده می‌شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جوادخیابانی

 

اما کمتر کسی انتظار داشت که این عکس یادگاری بعد از ۳ هفته  در ده‌ها پیج اینستاگرامی، کانال تلگرامی، خبرگزاری و پایگاه‌خبری و حتی خارج از کشور بازنشر شود و مردم نیز نگران حال این گزارشگر محبوب شوند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جوادخیابانی

 

اما ماجرای این عکس چیست؟

عکس بازنشر شده ۱۸ اردیبهشت‌ماه در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و در حاشیه ضبط بخش‌هایی از مستند ورزش ایران توسط پیمان رحمت‌خدا تصویربردار صداوسیمای آذربایجان‌غربی از سینا افشاریان همکار روابط‌عمومی ورزش و جوانان این استان و خبرنگار خبرآنلاین در آذربایجان‌غربی گرفته بود.

 

خیابانی چه می‌گوید؟

جواد خیابانی در مورد وضعیتش تنها به این جمله بسنده کرد که جای نگرانی نیست و مردم نگران نباشند.

 

بیانیه گزارش مشهور کشورمان:

"درود فراوان به تمام ملت بزرگ ایران و دوستداران ورزش، راست این است که دوست دارم حال من و سرزمینم خوب باشد و امیدوارم که ایران همیشه سربلند بماند . من خوبم و احساس خوبی دارم از اینکه مردم مهربان کشورم نسبت به فرزند خودشان مهر دارند و نگرانش بوده‌اند. این احساس خوب که از سوی این ملت بزرگ به من رسیده دلیلی است برای آرامش بیشتر من تا در پایان لیگ و فصل فوتبال پُرکاری که داشتیم کمی به خود بیندیشیم و برای فصل جدید پر انرژی‌تر و بهتر در خدمت این کشور و مردم پرغرورش باشیم.

 

ارادتمند همه مردم خوب ایران. یک نفر از همین مردم: جواد خیابانی"

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------