ماجرای زوج مهمان وقتشه و عکسی که تهیه کننده نمی‌داند از کجا آمده!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,به وقتشه

تهیه‌کننده وقتشه: مدتی که درباره این زوج تحقیق می‌کردیم چنین تصاویری در هیج کجای شبکه‌های اجتماعی منتشر نشده بود و بعد از حضور این زوج در برنامه برخی ها اقدام به انتشار تصاویر خصوصی آنها کردند که باعث حواشی برای برنامه ما شد... 

یک ماه پس از جنجال حضور یک زن و شوهر در برنامه «هزار راه نرفته» که آن چه رو به دوربین تلویزیون گفتند، با عکس ها و فیلم های منتشر شده در اینستاگرام شان تفاوت داشت، اینک حضور یک زوج دیگر در برنامه «وقتشه» حاشیه ساز شده است. این برنامه تلویزیونی که روی آنتن شبکه نسیم می رود، چند روز پیش شاهد حضور زوج مهمانی بود که محتوای صفحه اینستاگرام آن ها هم دردسر ساز شده است.
 
در همین رابطه، روابط عمومی برنامه «وقتشه»، توضیحات زیر را منتشر کرده است:
«تیم تحقیق و پژوهش «وقتشه» همواره پیش از دعوت هر مهمانی به تحقیق و بررسی در خصوص سوابق آنها می پردازد و ذکر این نکته ضروری است نه تنها در جستجویی که پیش از ضبط در فضای مجازی شکل گرفته بود، چنین پیشینه ای از آنها یافت نشده بود، بلکه هم اکنون نیز صفحه ای به این نام وجود ندارد.
 
لازم به ذکر است با توجه به انتخاب مهمانان «وقتشه» از بین اقشار مختلف عامه مردم، اساسا امکان جستجویی بیش از صفحات فضای مجازی برای بررسی سوابق ایشان توسط تیم تحقیق مقدور نیست بنابراین بر فرض اگر مهمانان برنامه پس از حضور در «وقتشه» به انتشار تصاویر و ویدئوهای خارج از عرف از خود اقدام کرده باشند نیز مسئولیتی به گردن برنامه نمی گذارد، بماند که اشاعه و بازنشر این تصاویر یک منکر به حساب می آید و ترویج چنین مطالبی حال مرتبط یا بی ارتباط با برنامه های تلویزیونی، چیزی جز ترویج اباحه گری نیست؛ وقتی منکری زیاد نشان داده شود، کانهو آن را مباح کرده ایم. این رفتاری است که همیشه خط قرمز تلویزیون بوده و «وقتشه» نیز تاکنون جزو پیشروان ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بوده است.»
 
ماجرای زوج جنجالی چیست؟
زوج جنجالی بعد از حضور در برنامه وقتشه کامران تفتیعکس‌های خارج از عرفی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند که باعث جنجال و واکنش‌های زیادی شد و تعداد زیادی از کاربران نسبت به حضور این زوج در صداوسیما انتقاد کردند.
 
واکنش تهییه کننده به زوج جنجالی وقتشه
ابوالفضل صفری تهییه کننده وقتشه می‌گوید ما وقتی می‌خوهیم زوجی را دعوت کنیم درباره سوابق و پیشینه آنها حتما تحقیق می‌کنیم.
 
مدتی که درباره این زوج تحقیق می‌کردیم چنین تصاویری در هیج کجای شبکه‌های اجتماعی منتشر نشده بود و بعد از حضور این زوج در برنامه برخی ها اقدام به انتشار تصاویر خصوصی آنها کردند که باعث حواشی برای برنامه ما شد.
 
تهیه‌کننده «وقتشه» در توضیحات بیشتر به خبرنگار تسنیم، تصریح کرد: این زوج صفحه‌ای ندارند و نمی‌دانم این تصاویر از کجا آمده است. ما در «وقتشه» قرار گذاشته‌ایم رأی صادر نکنیم و در واقع نسخه‌ای نمی‌پیچیم؛ و در وهله دوم، ما از هیچ میهمانی به غیر از چهره‌های ارزشی خانواده‌های شهدا و ایثارگران، کسی را به عنوان الگو قرار ندادیم این‌ها مثا‌ل‌هایی برای موضوعات مطرح شده برنامه هستند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------