مهوش صبرکن: با سریال «عروس تاریکی» به تلویزیون باز می‌گردم



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مهوش صبرکن

مهوش صبرکن: در سریال «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‎کنندگی محمدرضا تخت‎کشیان به ایفای نقش پرداخته‌ام که از ۲۵ خردادماه از شبکه یک سیما روی آنتن سیما رفته است.

 مهوش صبرکن بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با  میزان آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی در سریال «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‎کنندگی محمدرضا تخت‎کشیان به ایفای نقش پرداخت‌امم که از ۲۵ خردادماه از شبکه یک سیما روی آنتن سیما رفته است، همچنین در سریال تلویزیونی «آچمز» به ایفای نقش پرداختم که قرار بود در ماه مبارک رمضان پخش شود اما به دلایلی پخش نشد و احتمالاً در تابستان امسال روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مهوش صبرکن


وی درباره نقش خود در سریال عروس تاریکی اضافه کرد: ضبط این سریال نزدیک به دو سال طول کشید و من هم چیزی در حدود ۴ ماه درگیر پروژه بودم، در این سریال نقش یک مادر را ایفا می‌کنم که دارای یک فرزند پسر است، پسر این مادر درگیر یک رابطه احساسی شده و درجریان این رابطه دچار جریاناتی می‌شود که اتهام قتل دختری که عاشقش شده برگردنش می‌افتد و ما برای اینکه ثابت کنیم پسر بی‌تقصیر است، درگیر اتفاقاتی می‌شویم.

این بازیگر درباره بازی خود در سریالی دیگر با «دخترم نرگس»بیان کرد: این کار برای شبکه استانی ارومیه و شبکه سه سیما تولید شده به همین خاطر تمام عوامل آن از اهالی ارومیه انتخاب شده‌اند و فیلمبرداری این مجموعه نیز در ارومیه انجام شد، قصه این سریال پیرامون زندگی یک خانواده طلافروش است که محمود پاک‌نیت در این سریال نقش همسر من را بازی می‌کند و در آنجا هم به دلیل مشکلاتی که برای پسرمان اتفاق می‌افتد قصه پیش می‌رود.

وی درباره وضعیت کلی تئاتر در سال‌های گذشته افزود: وضعیت تئاتر خیلی عالی است و دستمزد‌ها نیز بسیار افزایش پیدا کرده و کار‌های فراوانی انجام می‌شود اما به اعتقاد من این مقدار پیشرفت هنوز برای موفقیت عرصه نمایش ما کم است، به‌خصوص در شهرستان‌ها که اصلاً کار نمی‌شود و تنها راه‌حل خروج از این مشکل حمایت و افزایش تعداد سالن‌ها است.


این بازیگر پیشکسوت مهم‌ترین اولویت‌ خود برای انتخاب نقش را اینگونه توصیف کرد: متن و نقش را باید دوست داشته باشم حتی اگر نویسنده و عوامل فیلم شناخته‌شده نباشند، اما اگر متن فیلمنامه یک اثر خوب باشد حضور در آن را قبول می‌کنم.

وی با اشاره به علاقه خود برای تدریس بازیگری خاطرنشان کرد: تدریس بازیگری را در شهر شیراز آن هم برای کودکان و نوجوانان انجام می‌دهم و به شدت فعالیت در این حوزه را دوست دارم، البته قبل از مهاجرتم به تهران نیز در شیراز تدریس می‌کردم و بسیار هم موفق بودم. تدریس را بیشتر برای سنین کودک و نوجوان دوست دارم چرا که نمی‌خواهند یک‌شبه چهره شوند، حرص شهرت و پول‌ندارند و دلیل انتخاب شیراز برای من این است که به نظرم شهرم نیاز بیشتری به توجه دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------