روایت بازیگری که بازجو شد!/ «گاندو» مخاطب را درگیر می‌کند



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,خسرو شهراز

بازیگر سریال «گاندو» گفت: در این سریال نقش بازجویی را ایفا می‌کنم که همکارانش از او انتظارات متفاوتی دارند.

«خسرو شهراز» بازیگر سریال «گاندو» که دومین همکاری خود را با جواد افشار در این سریال رقم زده است، در گفت‌وگو با فارس، درباره ایفای نقش خود در این سریال گفت: اصولا و در این سالها به نقش‌های چالش برانگیز علاقه خاصی داشتم، نقش‌هایی که بازیگر را مجبور کند متمرکز بوده و به موضوع و اتفاق‌های پیرامون فکر کرده، موقعیت را درک کند و در ذهنش بازسازی کند.

وی ادامه داد: نقش دکتر شهیدی از این طریق من را به چالش کشید و در کنار اینکه نقش ساده و روتینی نبود، اما واقعا درگیرم کرد و زمان زیادی برای شخصیت‌پردازی گرفت. من نیز تمام سعی و تلاشم این بود تا در این سریال متفاوت از سایر کارهایی که بازی کردم عمل کنم و عملکرد قابل قبولی داشته باشم.

بازیگر سریال «آنام» با بیان اینکه در «گاندو» کاراکتری کاملا متفاوت را بازی می‌کنم، بیان داشت: به هر ترتیب شهیدی بازجویی است که سالیان طولانی مشغول به خدمت بوده است و همکارانش از او به عنوان حرفه‌ای‌ ترین بازجو یاد می‌کنند. فردی باهوش و ذکاوت، مقتدر، جدی و تیزبین، مصمم، قانون مدار، خستگی ناپذیر و وظیفه شناس است و با وجود اینها ویژگی‌هایی دارد که تماشاگران ضمن تماشای سریال متوجه آن خواهند شد.

وی درباره موضوع امنیتی که در این سریال نشان داده شده است، افزود: این سریال بر اساس مستندات تاریخی و پرونده‌های واقعی ساخته شده است و هرکدام از ما برای نزدیک شدن شخصیت‌هایمان به واقعیت، مطالعه‌ و تحقیق‌های بسیار و مشورت‌هایی با کارگردان و نویسنده‌ داشتیم. در دنیایی که زندگی می‌کنیم انسان‌هایی هستند که در کنار مشکلات فراوانی که زندگیشان را احاطه کرده راسخ و استوار تلاش می‌کنند تا با تمام وجود وظیفه‌ای که به عهده دارند را انجام دهند و نیروهای امنیتی که در این سریال می‌بینیم همگی از این دسته هستند.

شهراز درباره مشکلات حین تولید این قبیل سریال‌ها نیز گفت: در همه جای دنیا تولید سریال‌های امنیتی و اکشن کار زمان‌بر و پر هزینه‌ای است به همین خاطر خیلی از کارگردان‌ها ترجیح می‌دهند تا به سمت این فضا نروند یا کمتر این فضا را تجربه کنند. تولید سریال گاندو نیز خیلی سخت بود و جا دارد همین جا از گروه تولید نیز تشکری ویژه داشتم باشم.

وی ادامه داد: این سختی و دشواری کار، ناخودآگاه به تمام عوامل از جمله بازیگر هم سرایت می‌کند، اما زمانی که همه شرایط مهیا باشد و طبق برنامه پیش رود، سختی‌ها نیز لذت بخش می‌شود.

بازیگر سریال «پشت بام تهران» در ادامه ضمن بیان اینکه گاندو از ریتم و ضرباهنگ خوبی برخوردار است، افزود: به طور معمول سریال‌های اکشن و قصه‌هایی که به این سبک روایت می‌شوند، ریتم تندی دارند چراکه مخاطب نمی‌تواند سریال پلیسی با ریتمی کند تماشا کرده و آن را دنبال کند.

به گزارش فارس، سریال «گاندو» به تهیه‌کنندگیمجتبی امینی و کارگردانی جواد افشار هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------