ستاره‌های ۵۰ ساله هالیوود از نیم قرن زندگی می‌گویند



۵۰ سالگی، به معنی تمام شدن زندگی نیست، بلکه شروعی دوباره است. اما هر کسی اینطور فکر نمی‌کند. بسیار از افراد احساس می‌کنند که با ورود به ۵۰ سالگی، زندگی شان تمام شده و باقی آن را به قصه خوردن و حسرت روزهای جوانی می‌گذرانند، در حالی که برخی دیگر مانند ستاره‌های هالیوود، دیدی مثبت به ۵۰ سالگی‎شان دارند.

 اگر دوست دارید که نظر ستاره‌های بالای ۵۰ سال هالیوود را در مورد این دوران از زندگی بشنوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

جنیفر آنیستون

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره‌های ۵۰ ساله هالیوود


طبق گفته جنیفر آنیستون، ۵۰ سالگی آخر قصه نیست، بلکه داستانی تازه است. او در مصاحبه‌ای با مجله Glamour گفت: «به نظر من زندگی پس از ۵۰ سالگی تازه رنگ و بوی تازه‌ای به خود می‌گیرد. هر اتفاقی هم بیفتد، به نظر من بسیار هیجان‎انگیزتر خواهد بود. مردم به دلایل مختلف نسبت به افزایش سن‎شان عکس‎العمل‌های منفی نشان می‌دهند. در صورتی که این واقعیت زندگی همه ماست.»

نیکول کیدمن

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره‌های ۵۰ ساله هالیوود


ستاره «دروغ‌های کوچک بزرگ»، نیکول کیدمن، از این که وارد دهه ششم زندگی‎اش می‌شد، بسیار هیجان‎زده بود. او در این‎باره می‌گوید: «من از این که ۵۰ سالگی خودم را آغاز کرده‎ام، بسیار هیجان‎زده هستم. مهم نیست که من چه شمعی را فوت می‎کنم، زمانی که تولدم را جشن می‌گیرم، بسیار خوشحال ام که ۵۰ سالگی نیز از آن مستثنی نیست.»

ویل اسمیت

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره‌های ۵۰ ساله هالیوود


۵۰ سالگی برای ویل اسمیت بسیار متفاوت بود. او این زمان را فرصتی برای غلبه بر ترس‎هایش می‌دانست: «یکی از کار‌هایی که من از این سن به بعد می‌خواهم انجام دهم، این است که آنچه در گذشته از انجام آن هراس داشتم را تجربه کنم. من طی ۵۰ سال اول زندگی ام فهمیدم که ترس، شادی را از زندگی ما می‌گیرد. حال می‌خواهم در دهه ششم زندگی‎ام، به سمت تمام چیز‌هایی که روزی مرا می‌ترساند، بروم.»

سیندی کرافورد

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره‌های ۵۰ ساله هالیوود


سیندی کرافورد، هنرپیشه و مانکن آمریکایی، که حال ۵۳ سال  دارد، در مورد این دهه از زندگی‎اش می‌گوید: «من دیگر شبیه به یک دختر ۲۰ یا ۳۰ ساله نیستم. من وارد دهه ششم زندگی‎ام شده‎ام و تمام تلاشم را می‌کنم که به عنوان یک زن بالای ۵۰ سال، فوق‎العاده باشم. من ورزش می‌کنم، غذا‌های سالم می‎خورم، به پوستم می‌رسم و... برخی از افراد تلاش می‌کنند که خود را کمتر از سن‎شان نشان دهند در حالی که به نظر من هر کسی باید برای زیبا شدن خودش، در هر سنی که هست، تلاش کند؛ بنابراین آنچه مهم است، خود ماییم نه سنی که داریم.»


هلن میرن

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره‌های ۵۰ ساله هالیوود


به گفته هلن میرن ما هیچ راهی نداریم جز این که پیر شدن را بپذیریم و از آن لذت ببریم. «ما ۲ گزینه داریم: جوان بمیریم یا پیر شویم. همین! این که ما در اوج جوانی و زیبایی، یعنی در سن ۲۵ سالگی بمیریم، دیوانگی محض است، اما کمی که بزرگ‌تر می‌شویم، می‌فهمیم که زندگی هنوز لذت‌های زیادی دارد که ما تجربه نکرده‎ایم. زندگی پر از احساس، هیجان و لذت است، پس بهتر است که از آن نهایت لذت را ببریم.

اما تامپسون

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره‌های ۵۰ ساله هالیوود


اما تامپسون نسبت به بالا رفتن سن‎اش اصلا نگران نیست. او در مورد زندگی پس از ۵۰ سالگی می‌گوید: «اگر ما مراقب خودمان باشیم و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیریم، انرژی لازم را برای انجام هر کاری خواهیم داشت. اما این که مردم چرا دوست دارند جوان‌تر از سن‎شان باشند، همیشه برای من سوال بوده است. آن‌هایی که ۳۰ سال دارند، دوست دارند به دهه قبل خود بازگردند یا آن‌هایی که ۵۰ سال دارند، دوست دارند ۳۵ ساله شوند. چرا؟ چرا ما یک ۵۰ ساله جذاب نباشیم؟»


هریسون فورد

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره‌های ۵۰ ساله هالیوود


هریسون فورد برای ارتباط با افراد، به سن آن‌ها هیچ توجهی نمی‌کند. «به نظر من سن، هیچ اثری بر سبک زندگی ما ندارد. من افرادی را دیده ام که در دهه ۷۰ زندگی خود به سر می‌برند، اما شاد و پر از انرژی هستند، و برعکس آن جوان‌های ۳۰ ساله‌ای که در سلامت کامل به سر می‌برند، اما نمی‌توانند به درستی فکر و عمل کنند. به نظر من سن هیچ ربطی به سبک زندگی افراد ندارد.»

جولیان مور

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره‌های ۵۰ ساله هالیوود


جولیان مور که حال در ۵۸ سالگی خود به سر می‌برد، یک بار در مصاحبه‌ای گفت: «من میخواهم از تک تک سال‌های زندگی ام، لذت ببرم که ۵۰ سالگی نیز از آن مستثنی نیست. اگر ما روی یک صندلی بنشینیم و مدام به خودمان بگوییم که کاش جوان‌تر بودیم، سال‌ها می‌گذرد و یک روز چشم باز می‌کنیم و می‌بینیم که پیر و پیرتر شده‌ایم.»

اپرا وینفری

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره‌های ۵۰ ساله هالیوود


اپرا وینفری که حال در سن ۶۵ سالگی خود به سر می‌برد، هنوز هم الهام بخش بسیار از مردم در سراسر جهان است. او در مورد ۵۰ سالگی به بعد خود می‌گوید: «من از ۵۰ سال اول زندگی ام فهمیدم که اگر ما بتوانیم زیبایی، دیوانگی یا هر چیزی را که زندگی به ما می‌آموزد، تجربه کنیم، زندگی آرام و بدون ترسی خواهیم داشت. اما اگر هدف ما این باشد که روز را شب و شب را روز کنیم، بدون شک در هیج زمینه‌ای موفق نخواهیم بود.»

جی کی رولینگ

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره‌های ۵۰ ساله هالیوود


زمانی که جی کی رولینگ ۵۰ سالگی‎اش را رد کرد، به تنها چیزی که فکر می‌کرد، قدردانی از زندگی‎اش بود. او می‌گوید: «مادرم در سن ۴۵ سالگی از دنیا رفت. هیچکس زمان مرگ اش را نمی‌داند. به همین دلیل ما باید از تک تک سال‌های زندگی‌مان نهایت لذت را ببریم. من هنوز کتاب‌های زیادی برای نوشتن دارم، من هنوز فرزندانی دارم که باید بزرگ شان کنم...»

داین کیتن

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره‌های ۵۰ ساله هالیوود


داین کیتن می‌گوید: «خیلی‌ها به کمک عمل‌های زیبایی چهره‌شان را تغییر می‌دهند تا زیباتر و جوان‌تر شوند، اما من دوست ندارم چیزی که به من داده شده را عوض کنم. اگر من بخواهم که زیباتر شوم، ژل، بوتاکس و لیفت صورت و گردن... می‌تواند کمکم کنند، اما من به آن‌ها اعتقادی ندارم. به نظر من آنچه ظاهر را زیباتر می‌کند، درون زیباست. من از طریق احساسم می‌توانم حس جوانی‎ام را نشان دهم، چیزی که نه کلمات و نه عمل‌های زیبایی توانایی‌اش را ندارند.»

جرج کلونی

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره‌های ۵۰ ساله هالیوود


جرج کلونی، با این که ۶۵ سال سن دارد، اما هنوز هم یکی از جذاب‌ترین مردان هالیوودی به شمار می‌رود. اگر چه او می‌داند که هر روز پیرتر از روز قبل می‌شود، اما از این مسئله اصلا ناراحت نیست. او در این باره می‌گوید: «زمانی که من خودم را در فیلم‎هایم می‌بینم، متوجه می‌شوم که با ۴۰ سالگی‎ام، زمین تا آسمان فرق دارم، اما این واقعیتی ست که ناراحتم نمی‌کند.»

کامرون دیاز

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ستاره‌های ۵۰ ساله هالیوود


کامرون دیاز نگاه جالبی نسبت به ۵۰ سالگی دارد. او می‌گوید: «شاید فکر کنید که من خیلی کمتر از سن‌ام به نظر می‌رسم، اما این سن مرا تغییری نمی‌دهد. همه ما پیر می‌شویم و این طبیعی ست. بعضی‌ها فکر می‌کنند که تنها خودشان هستند که پیر می‌شوند. این موضوع از نظر من واقعا خنده دار است، زیرا به نظر من پیر شدن یک شانسی ست که نسیب هر کسی نمی‌شود. من نیز از این که می‌توانم دوران پیری ام را ببینم، خوشحالم.»

 

 برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------