رابرت پتینسون برای بتمن رای آورد/ هیث لجر برترین جوکر تاریخ



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,رابرت پتینسون

سینمادوستان جوان آمریکایی از انتخاب رابرت پتینسون برای ایفای نقش بتمن در سه گانه در دست ساخت کمپانی برادران وارنر حمایت کردند.

به گزارش مهر، در حالی که عده‌ای معتقد بودند شاید انتخاب نیکلاس هولت بازیگر ۲۹ ساله برای ایفای نقش بتمن بهتر باشد، رابرت پتینسون ۳۳ ساله در نظرسنجی رای بیشتری را از سوی جوانان کسب کرد و نشان داد انتخاب کمپانی برادران وارنر درست بوده است.

در نظرسنجی از جوانان، ۴۲ درصد افراد ۱۸ تا ۲۹ ساله به رابرت پتینسون رای دادند و ۳۰ درصد موافق ایفای این نقش توسط هولت بودند.

هولت برای ایفای نقش در فیلم‌های ابرقهرمانی «مردان ایکس» فاکس از شهرت برخوردار است. البته رای وی در میان رده سنی ۱۸ تا ۲۲ سال برابر ۴۸ درصد بود.

این نظرسنجی در فاصله ۶ تا ۹ ژوئن از ۲۲۰۱ نفر به دست آمده است. این در حالی است که تنها چند روز پیشتر پتینسون رسماً به عنوان شوالیه تاریکی بعدی معرفی شده بود.

هر دوی این بازیگران برای ایفای این نقش در تست بازیگری شرکت کرده بودند و اگر احتمالاً کمپانی برادران وارنر شکی در انتخاب پتینسون داشت با این نظرسنجی تکلیفش روشن شد.

البته نتیجه نظرسنجی نشان می‌دهد بدون رده‌بندی سنی، نظر همه رده‌های سنی برای انتخاب پتینسون و هالت برابر بود و هر یک ۳۰ درصد رای را به دست آوردند. دلیل این امر هم این بود که رای هولت در رده ۴۵ تا ۵۴ ساله ۳۵ درصد در برابر ۲۸ درصد رای پتینسون بود.

در هر حال این نتیجه نشان می دهد که تجربه مشاهده پتینسون در مجموعه «گرگ و میش» تاثیر بیشتری بر جوانان گذاشته است و هنوز او را با این نقش به خاطر دارند.

فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» در سال ۲۰۱۶ با فروش ۸۷۳.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فیلم موفقی بود و سال بعد «لیگ عدالت» نیز فروشی ۶۵۷.۹ میلیون دلاری را ثبت کرد.

نقش بتمن را تاکنون بازیگران مختلفی ایفا کرده‌اند و در مجموع ۳۹ درصد رای‌دهندگان کریستین بیل را با ۳۹ درصد به عنوان بهترین بتمن انتخاب کرده‌اند. ۳۸ درصد نیز مایکل کیتون را برگزیده‌اند و ۱۹ درصد به جورج کلونی به عنوان بهترین بتمن رای داده‌اند. بن افلک با ۱۸ درصد و وال کیلمر با ۱۷ درصد بتمن‌های بعدی هستند.

در میان زنان گربه ای نیز ۴۲ درصد به هالی بری، ۴۱ درصد به میشل فایفر و ۲۶ درصد به آن هاتاوی رای داده‌اند.

برترین بازیگر ایفای نقش جوکر نیز هیث لجر بازیگر فقید با کسب ۶۰ درصد، جک نیکلسون با ۵۸ درصد و جرد لتو با ۱۸ درصد بوده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------