آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بلا حدید:‌ به ریشه‌های عربی خود می‌بالم



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,بلاحدید

«بلا حدید»، مانکن مشهور آمریکایی در پی موجی از انتقاد به دلیل انتشار عکسی بر اینستاگرام که از دید برخی توهین به امارات متحده عربی و عربستان سعودی بود، عذرخواهی کرد. حدید این عکس را از پشت پنجره فرودگاه به گونه‌ای گرفته که گویی پایش را روی دم هواپیماهای امارات متحده عربی و عربستان سعودی گذاشته است. برخی با دیدن این عکس از اینکه او پایش را روی پرچم این کشورها گذاشته ابراز ناراحتی کردند و آن را اقدامی نژادپرستانه و توهین آمیز خواندند.

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,بلاحدید

عکسی که بلا حدید بر اینستاگرام پست کرد و جنجال برانگیز شد

بلا حدید در یک نوشته مفصل که بر اینستاگرام و توئیتر پست کرده از انتشار این عکس عذرخواهی کرد و آن را یک اشتباه خواند. او گفت هرگز قصد ندارد کسی را با پست هایش برنجاند و یا نفرت پراکنی کند به ویژه کسانی که «از فرهنگ زیبا و نیرومند» خودش هستند. حدید تأکید کرده که به فرهنگ و ریشه های عربی خود می بالد و به تمامی «خواهران و برادرانش» در سراسر دنیا احترام می گذارد.

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,بلاحدید

بلا حدید و پدرش محمد حدید

بلا حدید، دختر «یولاندا فان دن هریک» مانکن هلندی-آمریکایی و «محمد حدید»، چهره بانفوذ توسعه املاک است که متولد فلسطین و آمریکایی است. حدید سال ۲۰۱۴ با «شیوا صفایی» بازیگر و مانکن ایرانی‌تبار ازدواج کرد. «جی جی حدید» دختر دیگر محمد حدید نیز از مدل های شناخته شده دنیا است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,بلاحدید

محمد حدید در کنار شریک زندگی ایرانی‌تبارش، شیوا صفایی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------