آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

محمدرضا گلزار بعد از چند شکست پیاپی سینمایی چه می‌کند؟



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,محمدرضاگلزار

 از زمانی که نام محمدرضا گلزار به عنوان مجری مسابقه «برنده باش» مطرح شد، تا همین امروز که فیلم «ما همه با هم هستیم» را روی پرده سینماها در حال اکران دارد، حواشی مختلفی برای او به وجود آمده است. حواشی که اغلب ناخواسته دامنگیر او شده و جایگاه اش را به عنوان ستاره‌ای که فروش آبرومندانه‌ای را برای فیلم‌ها تضمین می‌کند، خدشه‌دار کرده است. او در این مدت قربانی ماجرای تقلب در آرای «برنده باش» شده، یک برنامه تلویزیونی ناتمام داشته، فیلمش از پرده سینما پایین کشیده شده و حالا فیلمی را روی پرده دارد که به شدت مورد انتقاد واقع شده است. گلزار بعد از گذراندن این دوره پر از شکست، به موسیقی پناه برده است و قصد دارد تا چند روز آینده کنسرتی برگزار کند. شاید موسیقی بتواند بخشی از شکست‌های سینمایی و تلویزیونی او را جبران کند.


«برنده باش» و تقلب
محمدرضا گلزار در جایگاه مجری یک برنامه تلویزیونی توانست تا حدودی جای خود را میان آن دسته از مخاطبان تلویزیون باز کند که پیشتر برای‌شان عکس محمدرضا گلزار روی پوستر یک فیلم اهمیتی نداشت. هرچند که او در ابتدا استانداردهای یک مجری تلویزیون را نداشت اما تا حدودی موفق شد به چهره جذابی در تلویزیون بدل شود تا این که تقلب در آرای «برنده باش» و «نود» برای پیروزی این مسابقه در جشنواره تلویزیونی جام‌جم، باعث شد او ناخواسته در وسط ماجرا و در برابر عادل فردوسی‌پور قرار بگیرد. البته صحبت‌های او   در اختتامیه جشنواره جام‌جم، نشان داد که این تقابل، آن چنان بی‌راه هم نیست. او که قاعده بازی در تلویزیون را بلد نبود، در ویژه‌برنامه جشنواره جام‌جم با لحنی پر از تفاخر، گفت که برای تلویزیون مخاطب آورده است. اگرچه با توجه به طیف هوادارانش، می‌توان از درستی گزاره او مطمئن بود، اما لحن او چندان به مذاق مخاطبان تلویزیون خوش نیامد.


توقیف «رحمان 1400»
مدتی بعد از این که سروصدای ماجرای جشنواره خوابید، محمدرضا گلزار با فیلم «رحمان 1400» به کارگردانی منوچهر هادی روی پرده سینماها دیده شد. این فیلم مدتی بعد از اکران، به علت تخلف عوامل آن در اعمال نکردن برخی ممیزی‌ها در چند سالن سینما، از پرده پایین کشیده شد. مدت کوتاهی پس از توقیف «رحمان 1400»، آیت‌ا... مکارم شیرازی مسابقه «برنده باش» را مصداق قمار دانست و در پی مخالفت علنی رهبر انقلاب با ترویج روحیه انتظار برای ثروت بادآورده، این مسابقه از جدول پخش شبکه 3 کنار گذاشته شد. پس از جشنواره پرحاشیه جام‌جم، یک فیلم توقیف‌شده و مسابقه‌ای ناتمام برای گلزار مانده بود که باعث شد اولین تجربه حضورش در قاب تلویزیون چندان شیرین نباشد.


کنسرت برای بازگشت
هرچند که اگر نگاهی به کارنامه محمدرضا گلزار بیندازید، شاید جز 3-2 عنوان، فیلم مهم دیگری نیابید، اما فیلم «ما همه با هم هستیم» دیگر یک فاجعه است! او در این فیلم نقش خودش یعنی محمدرضا گلزاری را بازی می‌کند که از اتفاقات اطرافش بی‌خبر است و فقط می‌داند به او گفته‌اند بیا در فیلمی با قصه‌ای شبیه قصه فیلم بازی کن! حتی در پایان فیلم در دیالوگی به این موضوع اشاره می‌شود که اصلا او ربطی به ماجرایی که در فیلم می‌بینیم ندارد و به زور به ماجرا وصل شده است! این دقیقاً همان اتفاقی است که در فیلم می‌افتد. او در چند سکانس کنار مهران مدیری حضور دارد، هیچ نقش موثری در قصه ندارد و کاری از پیش نمی‌برد. محمدرضا گلزار در این فیلم فقط هست، همین! حالا آقای سوپراستار که اتفاقاً فعالیت هنری را از دنیای موسیقی آغاز کرده و در این سال‌ها هیچ وقت غیبتی طولانی در دنیای موسیقی نداشته، به دنبال بازگشت به دنیای کنسرت است؛ جایی که شاید در آن راحت‌تر باشد.

 

روزنامه خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------