آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

دغدغه خانواده های ایرانی سوژه «از من بپرس» شد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,برنامه ازمن بپرس

برنامه «از من بپرس» با محوریت خانواده و آسیب های اجتماعی این روزهای مراحل پیش تولید را پشت سر می گذارد و قرار است به زودی روی آنتن شبکه هفت سیما برود.

به گزارش صبا، مجید هاشمی فرا تهیه کننده برنامه «از من بپرس» گفت: این برنامه به کارگردانی و سردبیری مجتبی احمدی و اجرای محمدرضا یزدان پرست با محوریت مشاوره برای گروه های سنی مختلف در حوزه خانواده، آسیب های اجتماعی و مسائل حقوقی و... روی آنتن شبکه هفت سیما می رود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه تلویزیونی که مراحل پیش تولید خود را پشت سر گذاشته است، درنظر دارد در چند بخش با بررسی اخبار و تحلیل های مسائل مرتبط با خانواده، گفتگو با کارشناس، گزارش های خبری و شهری و... به مخاطبانش اطلاعاتی مرتبط با زندگی بهتر را در قالب یک بسته رسانه ای بدهد.

هاشمی با بیان اینکه عوامل اصلی برنامه انتخاب شدند، گفت: با تشکیل اتاق فکر درنظر داریم در هفته ابتدایی شروع برنامه موضوع خانواده و فرزندان را از زوایای مختلف از جمله خانواده و تعطیلات کودکان، خانواده، کودکان در فضای مجازی و مسائل حقوقی مرتبط با خانواده بپردازیم.

وی افزود: قرار است «از من بپرس» با بررسی سوالات و دغدغه های خانواده ایرانی در حوزه های مختلف از مسایل حقوقی گرفته تا معضلات مرتبط با روابط خانوادگی، آسیب های اجتماعی با محوریت مواد مخدر، فضای مجازی، روابط نامانوس در جامعه و... بدون تعارف نگاهی جزئی و دقیق به مسائل فوق داشته باشیم.

تهیه کننده «از من بپرس» در پایان اظهار کرد: برنامه «از من بپرس» روزهای سه شنبه تا پنج شنبه حوالی ساعت ۱۷ به مدت ۴۵ دقیقه روی آنتن می رود و در حال حاضر گروه در حال طراحی تیتراژ، آیتم ها، محتوا و طراحی بخش های مختلف برنامه هستند.

«از من بپرس» در گروه آموزش های عمومی شبکه هفت سیما تهیه و تولید می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------