آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

یکی از بازیگران «مارلون براندو» تغییر کرد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,نمایش مارلون براندو

مهران امام‌بخش جایگزین بهنام شرفی در نمایش «مارلون براندو» شد که به دلیل کسالت قلبی و نیاز به استراحت قادر به ادامه همکاری در این اثر نمایشی نبود.

به گزارش صبا،  نمایش «مارلون براندو» نوشته و کارگردانی مهران رنج‌بر که قرار است از ۲۵ تیر در سالن شماره یک تماشاخانه سپند روی صحنه برود، در زمان باقیمانده به آغاز اجرای عمومی خود با تغییر در گروه بازیگری مواجه شد.

بهنام شرفی که ایفاگر نقش مارلون براندو در جدیدترین تجربه کارگردانی رنج‌بر بود به دلیل کسالت قلبی و تجویز پزشک معالج مبنی بر استراحت، از ادامه همکاری و حضور در این نمایش بازماند و مهران امام‌بخش بازیگر با سابقه تئاتر جایگزین وی شد.

مهران امام‌بخش در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جایزه بازیگری مرد بخش «مسابقه تئاتر ایران ب» را برای ایفای نقش در نمایش «ماراساد» به کارگردانی ایمان اسکندری از آن خود کرد.

وی در نمایش متعددی از جمله «حضرت والا»، «کالون و قیام کاستلیون»، «دو حکایت از چندین حکایت رحمان»، «دوشیزه و مرگ» و «لیرشاه» به ایفای نقش پرداخته و در زمینه کارگردانی تئاتر نیز آثاری چون «آنتیگون»، «پیش از صبحانه» و «خدا را هجی کن» را به صحنه برده است.

نمایش «مارلون براندو» با حضور مهران امام‌بخش، سارا رسول‌زاده، یلدا عباسی، امین میری و علی پویا قاسمی به لحظه مرگ براندو در سال ۲۰۰۴ می‌پردازد.

پیش فروش خرید بلیت نمایش «مارلون براندو» از روز شنبه ۱۵ تیر در سامانه فروش تیوال آغاز می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------