ابوالفضل صفری: سرنوشت «سلام صبح بخیر» با برگشت «حالا خورشید»/ عصرگاهی می‌شویم



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,برنامه حالا خورشید

تهیه کننده برنامه صبحگاهی شبکه سه که مدتی است به جای «حالا خورشید» روی آنتن می رود، از تغییر ماموریت برنامه پس از بازگشت برنامه رضا رشیدپور خبر داد. .

 ابوالفضل صفری تهیه کننده «سلام صبح بخیر» درباره سرنوشت پخش این برنامه با توجه به اعلام خبر شروع دوباره برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» توضیح داد: از همان اول که در مرحله طراحی برنامه «سلام صبح بخیر» بودیم، طراحی مبنی بر این بود که این برنامه یک مجله اجتماعی، فرهنگی و سیاسی با کارکرد سه گانه برای شبکه سه با عنوان های «سلام صبح بخیر»، «سلام عصر بخیر» و «سلام شب بخیر» باشد.

وی با اشاره به اینکه این سه عنوان باتوجه به ماموریتی که شبکه سه در نظر می گیرد روی آنتن می رود، گفت: در مرحله اول به واسطه استراحت عوامل برنامه «حالا خورشید»، ماموریت صبحگاهی را از طرف شبکه سه پذیرفتیم و در آینده بعد از اینکه برنامه رضا رشیدپور روی آنتن شبکه برگردد، برنامه ما ماموریت عصرگاهی پیدا خواهد کرد.

به گفته صفری، برنامه عصرگاهی شبکه سه با توقفی یک ماه به دلیل استراحت عوامل برنامه «سلام صبح بخیر»، با عنوان «سلام عصر بخیر» روی آنتن شبکه سه خواهد آمد.

تهیه کننده برنامه «وقتشه» همچنین درباره تغییرات برنامه «سلام عصر بخیر» نسبت به برنامه «سلام صبح بخیر» اظهار کرد: پایه اصلی برنامه عصرگاهی نسبت به برنامه صبح تغییری نخواهد کرد اما ۲۰ درصد کار متناسب با ساعتی که قرار است پخش شود، تغییر می کند. اصولا وقتی قرار است برنامه عصرگاهی بسازیم اولویت ما جوانان خواهد شد و تلاش می کنیم بحث تفریح و اوقات فراغت را پررنگ تر کنیم.

وی ادامه داد: در «سلام عصر بخیر» باتوجه به رویکرد برنامه، میزهای جدیدی اضافه خواهد شد به عنوان مثال یکی از آیتم ها، میز «بزن بریم» خواهد بود که مشخصا بحث تفریح و اوقات فراغت و روش های سپری کردن اوقات فراغت را پوشش می دهد. همچنین میز «گل سر» را داریم که یک میز ویژه دخترهاست که به طور تخصصی مسایل بانوان و دختران را پیگیری می‌کند.

صفری درباره زمان پخش برنامه «سلام عصر بخیر» نیز اینگونه توضیح داد: اینطور که شبکه سه به ما گفته است تا اواسط مردادماه روند برنامه «سلام صبح بخیر» ادامه دارد. با شروع برنامه «حالا خورشید» بعد از استراحتی کوتاه و اعمال تغییرات کوچک در برنامه، «سلام عصر بخیر» روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

وی در پایان درباره ساخت فصل جدیدی از برنامه «وقتشه» به تهیه کنندگی خودش پس از ماه محرم نیز توضیح داد: ساخت فصل جدید بستگی به تصمیم سیما و شبکه نسیم دارد و اگر شبکه صلاح بداند پس از محرم شروع به طراحی برای فصل جدید خواهیم کرد. در فصل های گذشته «وقتشه» تاکید برنامه صرفا روی ازدواج و تشکیل خانواده بود اما در فصل جاری سعی کرده ایم علاوه بر بحث ازدواج مسایل اجتماعی هم مطرح کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------