آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

نمایش «عاشقانه‌های خیابان» متوقف شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,نمایش عاشقانه های خیابان

شهرام گیل‌آبادی، کارگردان نمایش «عاشقانه‌های خیابان» که اجرای آن از امروز متوقف شده است، با اعلام بی‌خبری از دلیل این اتفاق، تاکید کرد همیشه نگاهی اجتماعی به موضوعات دارد و در مقابل، آدم‌های کج فهم از بیان مشکلات اجتماعی می‌ترسند.

به گزارش خبرآنلاین، از ساعاتی پیش، علاقه‌مندان به تماشای نمایش «عاشقانه‌های خیابان» کار شهرام گیل‌آبادی، وقتی به سایت فروش بلیت مراجعه می‌کنند، با درهای بسته روبه‌رو می‌شوند.


شهرام گیل‌آبادی، کارگردان این نمایش با اظهار بی‌اطلاعی از دلیل توقف اجرای تازه‌ترین کار خود به خبرآنلاین گفت: «من هم فقط می‌دانم جلوی بلیت‌فروشی را گرفته‌اند. بعد از ۲۹ سال که کار خبری و ارتباطی می‌کنم، واقعا نمی‌دانم در این‌باره چه پاسخی باید به اصحاب رسانه بدهم.»


او ادامه داد: «در اجرای این نمایش، یک بلایی سر ما آورده‌اند که گفتنی نیست؛ حالا ببینید چه بلایی سر دیگران می‌آورند. من چه در رادیو و چه در تئاتر و چه در دیگر عرصه‌ها، همیشه نگاهی اجتماعی به موضوعات داشته‌ام و همیشه هم دیده‌ام آدم‌های کج فهم از بیان مشکلات اجتماعی می‌ترسند.»


گیل‌آبادی تاکید کرد: «اگر مشکلات جامعه، درست بازنمایی نشوند، نمی‌توان آن‌ها را حل کرد. کاری که متاسفانه در این کشور رخ می‌دهد، خفه کردن این نگاه اجتماعی به معضلات است که این بار با بستن سایت فروش بلیت خود را نشان داده است.»


کارگردان «عاشقانه‌های خیابان» گفت: «تقصیر من نیست که کارهای اجتماعی‌ام پرمخاطب هستند. حالا هم من مانده‌ام چه جوابی به این همه تماشاگر که همه بلیت‌های چند روز آینده را خریده‌اند، بدهم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------