آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

ما همه دیگر با هم نیستیم!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی  ما همه دیگر با هم نیستیم!

با گذشت پنج هفته از آغاز اکران یکی از پرخرج ترین فیلمهای سینمای ایران، روند افت فروش آن و کاهش تعداد سینماهای نمایش دهنده اش ادامه دارد.

تا حدی که حتی اگر قائل به بودجه ۱۰ میلیاردی آن بر اساس اعلام تهیه کننده اش نیز باشیم، فیلم هنوز نتوانسته حتی خرج خود را دربیاورد، چه برسد به آنکه سودآوری نیز داشته باشد! فیلمی که خیل نقدهای منفی منتقدان را نیز به جان خریده است.

«ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی رضامیرکریمی بعد از پنج هفته اکران ۹٫۵ میلیارد تومان فروخته که بیشترین میزان از این رقم در سه روز نخست اکران با مجموع یک میلیارد  و۹۰۰ میلیون تومان حاصل شد، ولی در روزهای بعد این ارقام دیگر تکرار نشدند. کیفیت نازل فیلم و سطح پایین کمدی آن، دو عاملی بودند که تبلیغاتی منفی را در پیرامون آن ایجاد کردند تا حتی ستاره های سرشناس فیلم که گویا دستمزدهای نجومی هم بابت خرج کردن اعتبارشان در آن گرفتند هم نتوانند کمکی به افزایش فروش آن کنند.

فیلم دیروز پنجشنبه بیستم تیر تنها ۹۳ میلیون تومان فروخت و تعداد سالن های سینما و سانسهایش نیز در حال ریزش است؛ به طوری که از تعداد ۱۳۵ سالن در روزهای ابتدایی به ۱۰۱ سالن رسیده.

در واقع سینماداران نیز با توجه به پس زدن سینماروها و افزایش انتقادها از «ما همه با هم هستیم» که به سرعت به کاهش تماشاگران آن انجامید، ترجیح داده اند سالنهای آنرا به سایر فیلمها اختصاص دهند.

این روند را که برای فیلمی مثل «ما همه با هم هستیم» با منشأ سرمایه نامشخص شکل گرفته، شاید بتوان سرآغازی برای سقوط احتمالی فیلمهای پرهزینه اما توخالی و کم ارزش در آینده تلقی کرد. فیلمهایی که دستشان برای تماشاگران رو شده و احتمالاً در نمونه های بعدی نتوانند به همین میزان فروش هم برسند.

 

 بانی فیلم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------