آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

آغاز «این یک اعتراف است» با حضور جمشید هاشم‌پور



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,جمشیدهاشم پور

نمایش «این یک اعتراف است» نوشته و کارگردانی شادی اسدپور از ۲۳ تیرماه اجرای عمومی خود را در عمارت نوفل لوشاتو آغاز می کند.

 به گزارش مهر، نمایش این یک اعتراف است تازه ترین اثر شادی اسدپور در مقام نویسنده، طراح و کارگردان است که با تهیه کنندگی آرش رزمجو و بازی فرزین محدث اجرا خواهد شد. این نمایش اجتماعی- روانشناسانه تهیه و تولید موسسه هنری آرتا است و افتتاحیه آن با حضور جمشید هاشم پور و تجلیل از سال ها فعالیت هنری وی همراه خواهد بود.

این نمایش ۶۰ دقیقه ای از ۲۳ تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۱ عمارت نوفل لوشاتو به صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: این نمایش نیست، یک اعتراف است. اعترافی که از میان یک کابوس وحشتناک و شاید هم یک احضار روح دراماتیک بیرون می آید. زندگی مردی چهل ساله با ترس ها، تنهایی و جهان هراس انگیز پیرامونش...

امید اکبری طراح صحنه، مقدی شامیریان طراح لباس، عرفان فرشی زاده آهنگساز و طراح صدا، سینا افشار طراح گرافیک، فرشاد نصیری طراح نور،ثمین سالک طراح گریم، مهدی ناظمی دستیار اول و برنامه ریز، سارا صادقی و لیلا افتخاری دستیاران دوم کارگردان، مائده بیگلری منشی صحنه، محمد لطفی و محمد نجفی مدیران صحنه، امیررضا ابراهیم مدیر تشریفات، ابوالفضل نریمانی، عرفان بختیاری عکاس، شیدا بختیاری و نازنین حسینی، امور تبلیغات و مارکتینگ، مریم ناظران روابط عمومی، حمید رضا طاهر و محمد صادق زرجویان ساخت تیزر نمایش و عرفان بختیاری ساخت تیزرهای تمرین و مهمان را بر عهده دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------