تماس پولانسکی با تارانتینو برای ماجرای قتل خانم بازیگر



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,روزی روزگاری در هالیوود

فیلم جدید تارانتینو از شش روز دیگر (۲۶ ژوئیه) در آمریکا روی پرده می‌رود.

 در حالی که کوئنتین تارانتینو در نشست خبری بعد از نمایش «روزی روزگاری در هالیوود» در جشنواره کن گفته بود برای به تصویر کشیدن رومن پولانسکی و زندگی‌اش در این فیلم با او صحبت نکرده، در مصاحبه جدیدی فاش کرده که پولانسکی از طریق یک دوست مشترک با او تماس گرفته بود.

فیلم جدید تارانتینو درباره بازیگری است که در همسایگی خانه پولانسکی و همسرش شارون تیت در دهه ۱۹۶۰ اقامت دارد و هنگامی که پیروان چارلز منسون به این خانه هجوم می‌برند و تیت را به شکل وحشیانه به قتل می‌رسانند درگیر ماجرا می‌شود.

به گزارش آی سینما، تارانتینو در گفت‌وگو با ددلاین گفته که چون تراژدی قتل شارون تیت یک مساله تاریخی شد و از آنجا که نمی‌خواست پولانسکی را با یادآوری این حادثه آزرده کند، هنگام نوشتن فیلمنامه با او مشورت نکرد.

اما او در ادامه فاش کرده که هرچند او با کارگردان لهستانی تبار برنده جایزه اسکار تماس نگرفته، اما پولانسکی بعد از پایان فیلمبرداری از طریق یک دوست مشترک با تارانتینو تماس گرفت.

تارانتینو گفته است: «آن دوست به من زنگ زد و گفت ماجرا چیه؟ گفت رومن عصبانی نیست وو ا روی خشم با من تماس نگرفت. فقط کنجکاو شده. قضیه چیه؟»

کارگردان آمریکایی تصمیم می‌گیرد دوست مشترک خود و پولانسکی را به خانه‌اش دعوت کند تا فیلمنامه «روزی روزگاری در هالیوود» را بخواند و به پولانسکی گزارش دهد. پولانسکی از سال ۱۹۷۷ که بعد از متهم شدن به تجاوز به یک دختر نوجوان متهم شد، از آمریکا فرار کرد و از آن زمان در اروپا زندگی می‌کند.

تارانتینو ادامه ماجرا را این‌گونه توضیح داده: «واضح است که رومن در اروپا گیر کرده. به دوست‌مان گفتم بیاید و فیلمنامه را بخواند. به خانه من آمد. فقط فیلمنامه را خواندم تا به پولانسکی زنگ بزند و ایده فیلمنامه و محتویات آن را بگوید. او (پولانسکی) به شکل کلی نگران چیزی نبود.»

به گفته تارانتینو، پولانسکی بعد از تماس دوست مشترک آنها و شنیدن درباره فیلمنامه احساس بهتری داشت. با این حال دو ماه پیش امانوئل سنیه بازیگر فرانسوی و همسر فعلی رومن پولانسکی با انتشار بیانیه‌ای از تارانتینو به خاطر ساخت «روزی روزگاری در هالیوود» بدون اجازه پولانسکی انتقاد کرد و گفت هالیوود از یک سو همسرش را طرد کرده و از سوی دیگر از داستان زندگی او پول درمی‌آورد.

فیلم جدید تارانتینو از شش روز دیگر (۲۶ ژوئیه) در آمریکا روی پرده می‌رود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------