آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

مژده به هواداران «وحشت از مردگان متحرک»



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال وحشت از مردگان متحرک

در حالی که پخش فصل پنج سریال «وحشت از مردگان متحرک» Fear the Walking Dead به تازگی آغاز شده است، سازندگان این مجموعه خبر از تداوم آن در فصل ششم می دهند تا هوادارانش را خوشحال کنند.

به گزارش بانی فیلم،  سازندگان درام علمی تخیلی و ترسناک «وحشت از مردگان متحرک» با پخش آنونسی از این مجموعه در کامیک کان بین‌المللی سن دیگو که در سن دیگو آمریکا در حال برگزاری است، از ساخت فصل ششم آن خبر دادند.

کولبی مینیفای، پیتر جاکوبسون و کولبی هولمن سه بازیگری هستند که طبق آنچه در آنونس مذکور دیده می شود، به این مجموعه پیوسته اند. فصل ششم قرار است سال آینده میلادی از شبکه ABC پخش شود.

خالقان این سریال رابرت کرکن و دیو اریکسون هستند. در فصل پنجم این سریال گروه بازمانده، تحت هدایت و فرماندهی مورگان و آلیسیا وارد منطقه‌ای ناشناخته می‌شوند تا بازماندگان دیگر را پیدا کرده و به آنان کمک کنند. اما همه چیز در این سرزمین جدید آنطور که به نظر می‌رسد نیست و… .

این سریال اسپین آف مجموعه معروف «مردگان متحرک» The Walking Dead است و داستان روزهای نخست بروز بحران بشریت و آلوده شدن مردم به ویروسی که آنان را تبدیل به زامبی کرده را به تصویر می کشد.

تاکنون ۶۸ اپیزود از سریال «وحشت از مردگان متحرک» ساخته شده است. این مجموعه هفت از ۱۰ ستاره سایت IMDB را به دست آورده است. این مجموعه از سال ۲۰۱۵ در حال پخش است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------