مارول اولین فیلم ترسناکش را می‌سازد/ بازگشت جادوگر اعظم



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, مارول

«دکتر استرنج ۲» اولین فیلم ترسناک «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود.

 بازگشت «جادوگر اعظم» رسماً تأیید شد. شنبه شب در نمایشگاه کامیک-کان فاش شد که «بندیکت کامبربچ» در دنباله‌ی «دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون» (Doctor Strange In the Multiverse of Madness) که بار دیگر توسط «اسکات دریکسون» کارگردانی می‌شود بار دیگر «شنل پرنده» را به تن خواهد کرد.

قسمت دوم این فیلم بخشی از فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» است و با قسمت اول تفاوت‌های بسیاری خواهد داشت. دریکسون در این زمینه می‌گوید: «اولین فیلم ترسناک دنیای سینمایی مارول را خواهیم ساخت.»

به گزارش سی نما، «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول به شوخی ادامه می‌دهد: «فیلم درجه‌ی سنی PG-13 دریافت می‌کند اما شما از آن لذت خواهید برد.» از این گذشته اعلام شد که «الیزابت اولسن» که نقش «اسکارلت ویچ» را در دنیای مارول ایفا کرده و سریال «واندا‌ویژن» (WandaVision) را در شبکه‌ی «دیزنی+» خواهد داشت، در قصه‌ی دنباله نقش خواهد داشت.

«استیون استرنج» جراحی موفق اما خودبین بود که پس از یک حادثه‌ی تصادف، دنیای جادوگری را کشف می‌کند و در نهایت به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود. این شخصیت در فیلم‌های «ثور: رگنراک»، «اونجرز: جنگ بی‌نهایت» و «اونجرز: آخر بازی» حضور پیدا کرد.

از عنوان این فیلم چنین برمی‌آید که جهان‌های موازی «دنیای سینمایی مارول» واقعی است. پس از فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» که در آن «میستریو» با بازی «جیک جیلنهال» از وجود جهان‌های موازی خبر داده بود، هواداران به درستی نمی‌دانستند که آیا این ایده حقیقت دارد یا نه. اما شنبه شب با فاش شدن نام فیلم، به نظر می‌رسد که چندجهانی در فیلم‌های مارول وجود داشته باشد.

[اسپویلر از «مرد-عنکبوتی: دور از خانه»]


«اسکات دریکسون» کارگردان «دکتر استرنج»‌ شب گذشته در این رابطه توضیح داد:‌ «اینکه «کوئنتین بک» در مورد جهان‌های موازی دروغ گفت، دلیل نمی‌شود این عوالم واقعی نباشند.» البته بخش «جنون»‌ عنوان هم می‌تواند به اندازه‌ی جهان موازی اهمیت داشته باشد،‌ زیرا کارگردان چنانکه ذکر شد اعلام می‌کند که اولین فیلم ترسناک مارول را می‌سازد.

«دکتر استرنج ۲» در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ در آمریکا اکران می‌شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------