استایل جنجالی شیلا خداداد (+تصاویر)



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,شیلا خداداد

شیلا خداداد فقط مهمان اکران خصوصی فیلم 'قصر شیرین' اثر تازه رضا میرکریمی بود اما استایلی که برای خود برگزید چنان سر و صدا کرد و جنجالی شد که از همه بازیگران فیلم و حتی دیگر مهمانان پر آوازه بیشتر دیده شد.

انتخاب های خانم خداداد البته چندان پیچیده نبود، هارمونی خاص از مشکی؛ او زمینه اصلی رنگ لباسش را سیاه برگزید، تقریبا کل بالا تنه و کیف دستی؛ اما کت-پیراهن و حتی شال سیاه براق تا با ادامه لباس خوانش داشته باشد؛ و گویا آگاهانه اندکی گشادتر تا در گرمای پزنده این روزهای تهران نیازی به مانتو نباشد.

اما به حتم اوج خلاقیت او در انتخاب "لمه" به عنوان پارچه شلوار است که براق و زرین است که حتی روی کفش هایش را گرفته بود.نوع بافت پارچه چنان است که نورهای اطراف را منعکس می کند و به چشمگیرتر شدن کلیت لباس کمک شایان توجهی می کند.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی شیلا خداداد

 

و برای پوشش بیشتر، شال بسیار بلند را انتخاب کرد تا بخش هایی از جلوی شلوار رنگین را بپوشاند و اتفاقا به ترکیب بندی رنگی استایل کمک شایان توجهی نمود و از دو پاره شدن استایل جلوگیری کرد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,شیلا خداداد


حاشیه سفید رنگ سمت راست کت-پیراهنش به علاوه آویز بسیار خاص گوشواره و ساعت مارک دار طلایی تونالیته هایی جذاب در سیاهی شال و بالا تنه ایجاد کرد تا او نقش اول اکران" قصر شیرین" شود.

نکته آخر اینکه خانم خداداد تغییری محسوس در استایل  رنگ مو و مدل آرایشش ایجاد کرده است. شیلا خانم این بار رنگ قهوه ای بلوند را برای موهایش، انتخاب و بر طبق این رنگ مو، مدل و رنگ آمیزی آرایشش را همخوان نموده است. در چهره شیلا خانم دیگر از رنگ موی مشکی و رژ لب قرمز کلاسیک خبری نیست. او با چهره و آرایش اروپایی در اکران خصوصی فیلم قصر شیرین حاضر شد .

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,شیلا خداداد

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,شیلا خداداد

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,شیلا خداداد

 

ایران آرت

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------