هیتلر جدید سینما رونمایی شد /عکس



با انتشار اولین تیزر از فیلم سینمایی خرگوش جوجو، از تایکا وایتیتی به عنوان شخصیت هیتلر رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  تایکا وایتیتی روز سه‌شنبه تیزری از فیلم جدیدش به نام «خرگوش جوجو» را در صفحه شخصی خود منتشر کرد. تایکا وایتیتی علاوه بر کارگردانی، در این فیلم نقش آدولف هیتلر را بازی کرده و نویسنده و تهیه کننده این فیلم نیز هست.

داستان این فیلم درباره پسری ۱۰ ساله به نام جوجو بتزلر ملقب به خرگوش است؛ او دوستی خیالی برای خود دارد که نامش آدولف هیتلر است و تایکا وایتیتی نقش آن را بازی کرده است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,هیتلر


ربل ویلسون، استیفان مرچنت، آلفی آلن و سم راکول بازیگران دیگر این فیلم سینمایی هستند که بر اساس کتاب «زندانی کردن آسمان» به نوشته کریستین لیوننس نوشته شده است.

تیزر فیلم این گونه شروع می‌شود که شخصیت جوجو به همراه دوست جوانش برای گذراندن اوقات فراغت آخر هفته آماده می‌شوند، اما این شخصیت در هنگام پرتاپ چاقو به به یک درخت به خودش آسیب می زند. این تیزر نشان می‌دهد که شخصیت‌ها در آلمان نازی زندگی می‌کنند.

بعد از این صحنه شخصیت جوجو به خاطر حرف دوست صمیمی اش در حال گریه کردن است که آدولف هیتلر با بازی تایکا وایتیتی، از پشت یک درخت ظاهر می‌شود و به او می‌گوید بگذارد بقیه هر چه میخواهند بگویند، همه مردم در مورد من حرف‌های تندی می زنند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,هیتلر


این فیلم سینمایی در ماه سپتامبر (شهریور) در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش در می‌آید و بعد از آن نیز در تاریخ ۱۸ اکتبر (۱۶ مهر) اکران می‌شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------