واکنش علی ضیاء به بخت آزمایی در برنامه «فرمول یک»/«فرمول یک» تا هشتم محرم پخش می شود



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,علی ضیا

ضیاء گفت:بخت آزمایی در برنامه «فرمول یک» را قبول ندارم متاسفانه دشمن زیاد دارم که این موضوع را مطرح کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، نشست خبری عوامل برنامه «فرمول یک» با حضور علی ضیاء مجری و تهیه کننده، مرتضی حیدری دستیار تهیه، پوریا ملبوبی تدوینگر، علی پیروز مدیر تولید، شیما ضیا مسئول فضای مجازی و محمد آقایی سردبیر امروز برگزار شد.

عوامل «فرمول یک» قبل از شروع نشست خبری از طریق واحد۱۶۲ با مخاطبان خود صحبت کردند.

علی ضیاءگفت: برنامه «فرمول یک» نسبت به برنامه سال گذشته فقط یک تفاوت دارد و سعی کردیم به صورت تخصصی موضوع اجتماعی را مطرح کنیم و دغدغه مردم را بگوییم .

ضیاء پیرامون موضوع بخت آزمایی برنامه «فرمول یک» گفت:بخت آزمایی به معنی این است که فردی با یک پیام ۲۰ میلیون برنده شود اما در برنامه ما برنده ۵ هزارتومان دریافت می کند.

وی گفت:برای مسابقه «فرمول یک» از سوالات مسابقه هفته استاد نوذری کمک گرفته ایم، هزینه تولید این مسابقه را یک شرکت می دهد؛ سه شرکت متفاوت در این زمینه همکاری می کنند و بخت آزمایی مطرح نیست چراکه سوال را بدون پرداخت هزینه پاسخ می دهید.این موضوع را قبول ندارم. متاسفانه دشمن زیاد دارم که موضوع  بخت آزمایی را مطرح کرده اند .


رسالت برنامه اظهار نظر درباره مسائل سیاسی نیست
وی عنوان کرد :رسالت برنامه اظهار نظر درباره مسائل سیاسی نیست،اگر گاهی شوخی و حرفی گفته ایم بیشتر شوخی اجتماعی بوده است.

وی گفت:اگر مردم کمبود دارو داشتند صحبت کردیم؛ بیشتر حرف مردم را می زنیم و رسالت برنامه چالش کشیدن نیست بلکه دغدغه مردم برای ما مهم است.


«فرمول یک» تا هشتم محرم پخش می شود
ضیاء پیرامون زمان پخش برنامه بیان کرد:برنامه «فرمول یک» تا هشتم محرم پخش می شود و بعد از یک وقفه ده روزه ادامه پیدا می کند که قرار است تا شب یلدا برنامه داشته باشیم ومانند سال گذشته بعد از شب یلدا به بررسی چهره مردمی بپردازیم.

وی پیرامون تیم تحقیق عنوان کرد:در تیم تحقیق برنامه، ۶ نفر حضور دارند و چند نفر هم آیتم ساز فعالیت می کنند که در نهایت حدود ۴۰ نفر «فرمول یک» را تشکیل می دهند.

ضیاء در خصوص اینکه چقدر سعی می کنند حاشیه ساز نباشند، عنوان کرد: من وزارت اطلاعات یا وزارت علوم نیستم؛ من یک برنامه ساز هستم و قطعا بعد از این هم اشتباه خواهم کرد.

وی گفت:ما کودکی را دعوت کردیم که هزار صفحه پرونده پزشکی داشت و نمی شد گفت بیمار هست یا نیست از این رو این موضوع  را جزو روند طبیعی برنامه می دانم؛ برنامه «فرمول یک» در این فضا روسفید است و روسیاهی برای آنهایی می ماند که خواستند ما را بدنام کنند.

ضیاء گفت:امسال هم انتخاب چهره مردمی را داریم. یک سری هدف برای انتخاب این افراد داریم؛ آن ۱۱ نفری که سال گذشته انتخاب شدند از پیشینه بیشتری برخوردار بودند اما امسال کار سخت تری داریم؛ دبیرخانه ای هم داریم که در آن چهره های مردمی را آنالیز می کنیم و از ابتدای سال به شکل دقیقی به این روند پرداخته ایم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------