آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

منتظر ‌«سرقت‌پول » ‌باشید



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال سرقت پول

سریال اسپانیایی «سرقت پول» محصول نتفلیکس، تازه‌ترین محصول مهم و بین‌المللی پس از «فرار از زندان» است که صداوسیما روی آنتن خواهد برد. این مجموعه تلویزیونی که این روزها با مدیریت اکبر منانی در حال دوبله در مرکز دوبلاژ سیماست، داستان یک گروه سارق است که به ضرابخانه سلطنتی اسپانیا (محل چاپ اسکناس) حمله می‌کنند تا مجموعه بزرگی از اسکناس‌های غیرقابل ردیابی را بدزدند. این سریال که فصل اول آن در بهار 2017 با عنوان اصلی «خانه اسکناس» (La casa de papel) از یک شبکه تلویزیونی اسپانیایی پخش شد، در اواخر همان سال، توسط شرکت آمریکایی نتفلیکس بزرگ ترین سرویس استریم جهان، خریداری و پس از دوبله به زبان انگلیسی، با عنوان «سرقت پول» در این سرویس منتشر شد. «سرقت پول» به واسطه توزیع‌کننده قدرتمند خود، به سرعت در جهان محبوب شد و به فهرست 250 سریال محبوب تاریخ در وب سایت IMDB راه یافت. نتفلیکس که ابتدا حق پخش سریال را فقط در خارج از اسپانیا خریداری کرده بود، ادامه ساخت سریال را بر عهده گرفت و اپیزودهای فصل سوم را یک ماه پیش در اینترنت منتشر کرد. سریال «سرقت پول» توسط نتفلیکس برای فصل چهارم هم تمدید شده و پیش‌بینی می‌شود در سال 2020 پخش شود.


«سرقت پول» تازه‌ترین سریال مهم و بین‌المللی است که از شبکه‌های تلویزیون پخش خواهد شد. «خانه پوشالی» و «فرار از زندان» آخرین سریال‌های مهم خارجی بودند که توسط صداوسیما خریداری و پخش شدند. این در حالی است که صداوسیما سال‌هاست فیلم‌های مهم جهان را خریداری و پخش می‌کند، اما در زمینه پخش سریال‌های مهم و محبوب جهانی، اقدام مهمی انجام نداده و به سریال‌های کره‌ای  بسنده کرده است. اگرچه گفته می‌شود یکی از دلایلی که امکان خریداری سریال‌های مشهور را از صداوسیما گرفته، ماجرای تحریم‌هاست.

 

روزنامه خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------