کایدان: به فرزاد فرزین فرصت دهید!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فرزادفرزین
نویسنده سریال «مانکن» با اشاره به انتقاداتی که به بازی فرزاد فرزین شده، گفت: قضاوت کردن در مورد بازی یک بازیگر زمانی که هنوز پنج قسمت از سریال منتشر شده، زود است. کاراکتر «بهرام» اوج و فرودهای زیادی داخل قصه دارد که مردم باید تا قسمت آخر صبر کنند تا ببینند.

به گزارش برنا، بابک کایدان، نویسنده سریال «مانکن»، درمورد نقش فرزاد فرزین در سریال مانکن گفت: از زمان طراحی قصه و آماده شدن چند قسمت ابتدایی آن، فرزاد فرزین برای نقش «بهرام» در نظر گرفته شد و این شخصیت، برای او نوشته شد.

وی با اشاره به انتقاداتی که به بازی فرزاد فرزین شده، گفت: پس از توزیع سریال، درمورد بازی فرزاد مثل هر بازیگری، نظرات مثبت و منفی گوناگونی به وجود آمد. دلیلش این است بازیگرانی که از فضاهای دیگر وارد این عرصه می‌شوند معمولا مورد هجوم و اعتراض قرار می‌گیرند و زمان می‌برد تا بتوانند خودشان را نشان دهند. مثل اتفاقی که برای پژمان جمشیدی افتاد و مردم، تهیه کنندگان، کارگردانان، منتقدان بسیاری علیه او صحبت کردند و برایش سد ایجاد کردند اما اکنون همان افراد با او کار می‌کنند و او پس از مسیر سختی که گذراند توانست ثابت کند بازیگر توانمندی است.

کایدان با بیان اینکه مردم باید به فرزاد فرزین فرصت دهند، گفت: به نظر من این اعتراضات مبنای علمی درستی ندارد. قضاوت کردن درمورد بازی یک بازیگر زمانی که هنوز پنج قسمت از سریال منتشر شده، زود است. کاراکتر «بهرام» اوج و فرودهای زیادی داخل قصه دارد که مردم باید تا پایان سریال صبر کنند تا ببینند. اگر جلوتر برویم نظر خیلی از کسانی که الان اعتراض می‌کنند بر می‌گردد.

نویسنده سریال «دلدادگان» در ادامه در مورد فرزاد فرزین تصریح کرد: واقعیت این است جایگاه فرزاد فرزین در مقام خوانندگی اثبات شده و او آنقدر شهرت و محبوبیت دارد که نخواهد از راه بازیگری به آن دست پیدا کند. با شناختی که از فرزاد دارم مطمئنم آنقدر باهوش است که تشخیص دهد چه نقشی بازی و چه میزان در حوزه بازیگری فعالیت کند. او تازه وارد این فضا شده و در حال کسب تجربه است و بهتر است همگی ما کمک کنیم تا این مسیر را با موفقیت برود. من به عنوان نویسنده «مانکن» از بازی او رضایت دارم و آنچه که در ذهن من بوده را به درستی بازی می‌کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------