آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

بازطراحی کاراکتر فیلم «سونیک خارپشته» پایان یافت



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سونیک خارپشته
پس از کش و قوس‌های فراوان میان پارامونت، SEGA و طرفداران سونیک، بازطراحی این خارپشت آبی‌رنگ به سرانجام رسید.

به گزارش صبا،  آخرین تصاویر منتشر شده از فیلم «سونیک خارپشته» حاکی از آن است که طراحی کاراکتر آن به حال هوای اصلی این شخصیت در بازی‌های ویدیویی و کارتون‌های خود بازگشته است.

داستان از این قرار است که چندی پیش با رونمایی از کاراکتر «سونیک» در نسخه سینمایی آن، فریاد خشم و اعتراض هواداران این شخصیت نام‌آشنا بلند شد. این هواداران معتقد بودند تیم تولید فیلم به طراحی اصلی سونیک خیانت کرده و آن را بیش از حد تغییر داده‌ است. این اعتراضات سرانجام چنان بالا گرفت که کمپانی پارامونت دستور بازطراحی کاراکتر را صادر کرد و تاریخ اکران فیلم را عقب انداخت.

چند هفته پیش تصاویر دیگر از پروژه «سونیک خارپشته» به دنیای آنلاین درز کرد که نشان از تغییراتی می‌داد، اما این تصاویر هیچگاه به صورت رسمی تایید نشدند. حالا اما انتشار عکسی از یک استند تبلیغاتی در سالن سینمایی گمنام نشان می‌دهد که این بازطراحی کامل شده و سونیک به قیافه اصلی خود در بازی‌های ویدیویی و کارتون‌ها بسیار نزدیک شده است.

در طراحی اولیه فیلم «سونیک خارپیشه» که داد طرفداران این خارپشت آبی‌رنگ را درآورده بود، این شخصیت شکل و شمایلی انسانی داشت، اما اینک آن دندان‌های انسانی، پاهای بلند و چشمانی عجیب، همگی حذف شده‌ و حتی کفش‌ها تغییراتی اساسی کرده‌اند

«سونیک خارپشته» در ابتدا قرار بود ۸ نوامبر سال جاری اکران شود، اما این تغییرات تاریخ نمایش عمومی فیلم را تا ۱۴ فوریه سال ۲۰۲۰ عقب انداخت؛ امری که گرچه ناراحتی طرفداران را به همراه داشت اما دست‌کم به واسطه تغییرات صورت گرفته رضایت آنان را جلب کرد.

کارگردان «سونیک خارپشته» جف فاولر است و نگارش فیلمنامه آن بر عهده پاتریک کیسی، جاش میلر و اورن اوزیل بوده است. از بازیگران فیلم می‌توان به جیمز مارسدن، بن شوارتز، تیکا سومپتر، ناتاشا راثول، نیال مک‌دوناف و آدام پالی اشاره کرد. جیم کری بازیگر و کمدین مشهور هالیوود نیز نقش دکتر رباتنیک، کاراکتر شرور مقابل سونیک را بر عهده دارد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سونیک خارپشته
 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------