آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

کامبربچ و فاستر خاطرات زندانی گوانتانامو را تصویر می‌کنند



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,جودی فاستر
گروهی از بازیگران درجه یک از جمله جودی فاستر به بندیکت کامبربچ در فیلم «زندانی ۷۶۰» پیوستند.

به گزارش مهر، «زندانی ۷۶۰» به کارگردانی کوین مک‌دونالد با بازی جودی فاستر، شیلین وودلی و طاهر رحیم که به بندیکت کامبربچ پیوسته‌اند، ساخته می‌شود.

این فیلم داستانی واقعی از مبارزه برای بقا را در برابر وقایعی عجیب در زندان مشهور آمریکا، روایت می‌کند.

داستان فیلم درباره محمدو ولد صلاحی با بازی طاهر رحیم است که توسط دولت آمریکا به اسارت درآمده و سال‌هاست بدون محاکمه در زندان گرفتار شده است. او که همه امیدش را از دست داده، متحدانی در میان وکلا می‌یابد و در دفاع از او نانسی هولاندر با بازی جودی فاستر و دستیار او تری دانکن با بازی وودلی وارد عمل می‌شوند.

آنها با هم با موانع بی‌شماری برای اجرای عدالت روبرو می‌شوند. وکالت بحث برانگیز آنها همراه با مدارکی که توسط استوارت کوچ دادستان نظامی قاطع کشف شده، سرانجام یک توطئه تکان دهنده را آشکار می‌کند.

این فیلم برمبنای خاطرات صلاحی با عنوان «خاطرات گوانتانامو» که به کتاب پرفروش نیویورک تایمز بدل شد، ساخته می‌شود. این زندانی موریتانیایی از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۶ در گوانتانامو اسیر بود و کتاب خاطراتش را وقتی در زندان بود نوشت که سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

عکاسی رسمی فیلم از ۲ دسامبر در آفریقای جنوبی شروع می‌شود. مک‌دونالد کارگردانی فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم مایکل برونِر انجام می‌دهد. این فیلمنامه‌نویس که تهیه‌کننده «۶۰ دقیقه» بود از تجربه گرانبهایی در تبدیل کردن داستان‌های واقعی و آوردن آنها بر پرده بزرگ برخوردار است. وی با پل گرینگراس برای «بی‌عنوان ۹۳»، «منطقه سبز» و «کاپیتان فیلیپس» همکاری کرده بود.

کامبربچ از تهیه کنندگان و بی‌بی‌سی از سرمایه‌گذاران فیلم خواهد بود.

فاستر ۲ بار جایزه اسکار را برده و یک گلدن گلوب و یک بفتا هم در کارنامه دارد. او با «سکوت بره‌ها» شهرت جهانی یافت. رحیم نیز نامزدی بفتا را برای نقش‌آفرینی در فیلم «پیامبر» ژاک اودیار به دست آورده و وودلی به تازگی نامزدی گلدن گلوب و امی را برای نقش آفرینی در «دروغ‌های کوچک بزرگ» کسب کرد. کامبربچ نیز نامزدی آکادمی را برای بازی در فیلم «بازی‌های تقلید» کسب کرده و مک‌دونالد جایزه اسکار را برای «یک روز در سپتامبر» دریافت کرده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------