آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

زمان مفید هر قسمت از سریال های «کرگدن» و «دل» چقدر است؟



قسمت دوم سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی و قسمت ششم سریال «کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، در حالی منتشر شد که کم‌اتفاق بودن و کشدار بودن قصه این دو اپیزود، واکنش منفی مخاطبان را به دنبال داشت. اگرچه این اتفاق در تلویزیون هم زیاد پیش می‌آید، اما تفاوت مهم نمایش خانگی این است که تماشاگر این مدیوم بابت تماشای هر قسمت از یک سریال چه به صورت مستقیم و چه به صورت خرید اشتراک سرویس‌های وی‌اودی پول می‌پردازد، به همین دلیل تحمل این اتفاق برای مخاطب ساده نیست. در ادامه مطلب، این دو اپیزود از سریال‌های «دل» و «کرگدن» را بررسی کرده‌ایم.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال دل


دل
قسمت 2
کل زمان سریال: 54 دقیقه
زمان مفید: حدود 41 دقیقه
آن چه گذشت و تیتراژ ابتدا: 7 دقیقه
پخش دوباره دقایقی از سکانس پایانی: 2 دقیقه. آخرین پلانی که در قسمت اول سریال «دل» دیدیم، جدا شدن «رستا» از نامزد یا خواستگار سابقش بعد از رویارویی بود، بنابراین قسمت دوم باید با صحنه بعد از گفت‌وگوی آن‌ها آغاز می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد و تقریبا 2 دقیقه از آغاز سریال، تکراری از سکانس پایانی قسمت اول بود.


آن چه خواهید دید و تیتراژ انتها: 5 دقیقه
میزان پیشرفت قصه: تنها اتفاق مهمی که در قسمت دوم سریال «دل» افتاد، این بود که «رستا» ناگهان بعد از بیرون آمدن از آرایشگاه ناپدید شد و هیچ کس از او خبری نداشت. بقیه زمان این اپیزود به جست وجوی «آرش» و «آوا» برای پیدا کردن «رستا» گذشت. اتفاق بدتر این بود که تلاش‌های بی‌حاصل آن‌ها برای پیدا کردن «رستا» محدود به دور زدن در ساختمان آرایشگاه و تماس‌های پی‌درپی با تلفن او بود که هیچ نتیجه‌ای نداشت و حوصله مخاطب را سر می‌برد. بقیه زمان این قسمت هم صرف سوال‌ها و نگرانی‌های خانواده عروس و داماد درباره دیر کردن عروس و داماد و البته مجلس‌ گرم‌کنی شخصیت «نکیسا» با بازی کوروش تهامی در تالار عروسی گذشت که باعث شد این قسمت از سریال نسبت به 43 دقیقه زمانی که داشت، کم‌اتفاق و بی‌هیجان پیش رود.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال کرگدن


کرگدن
قسمت 6
کل زمان سریال: 51 دقیقه
زمان مفید: 35 دقیقه
آن چه گذشت و تیتراژ ابتدا: 7 دقیقه
پخش دوباره دقایقی از سکانس پایانی: 2دقیقه. ابتدای قسمت ششم سریال «کرگدن» هم مانند مجموعه «دل» تکراری بود و آن را در قسمت قبلی دیده بودیم. قسمت پنج همراه با رمزگشایی «کاظی» از یک ویدئو و پیدا کردن «سهیل» بود و اولین صحنه قسمت ششم هم در واقع با همان آخرین سکانس قسمت قبلی آغاز شد.


آن چه خواهید دید و تیتراژ انتها: 7 دقیقه
میزان پیشرفت قصه: این که «کاظی» از افرادی که به ماجرای زنده بودن نوید و او مرتبط هستند، ردی پیدا کرد، در قسمت پنجم اتفاق افتاد. در ادامه ماجرا و در قسمت ششم شخصیت «گیسو» به همراه «دانیال»، طبق قراری که «کاظی» از قبل گذاشته بود، به شرکت بزرگ تشریفات مجالس «افشین» یعنی همان «دهکده» رفتند و با یکی از آدم‌های او به نام «کیانا» بیلیارد بازی کردند تا شاید به این بهانه بتوانند شخصی را که دنبالش هستند پیدا کنند، این تنها اتفاق مهمی بود که در قسمت شش افتاد و ماجراهای بعدی این ملاقات را در قسمت بعدی سریال خواهیم دید! بقیه اپیزود شش، بیشتر مربوط به پیشینه و معرفی شخصیت «دانیال»، مسابقه بوکس او و مرگ اسب مورد علاقه‌اش بود که می‌شد با ریتم تندتری روایت و در زمان کوتاه‌تری به آن پرداخته شود تا میزان پیشرفت قصه اصلی بیشتر باشد.

 

روزنامه خراسان

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------