منتظر نقشی خاص در سینما هستم



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فاطمه گودرزی

بازيگر سريال «ايل‌‌دا» گفت: فکر مي‌کنم سينما طي سال‌هاي گذشته کمي دسته‌بندي شده و دوستان با رفقاي خود کار مي‌کنند، اين دوستان دايره‌اي را تشکيل داده‌اند که هر فردي داخل آن باشد مي‌تواند در سينما نقش داشته باشد، آن‌طور که مشخص است اينکه من در اين دايره نيستم.

 

فاطمه گودرزي بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون در گفت‌وگو با ميزان، پيرامون آخرين فعاليت‌هاي خود در عرصه بازيگري گفت: در حال حاضر در استان لرستان مشغول بازي در سريال تلويزيوني «ايل‌دا» هستم، فيلمبرداري اين سريال همچنان ادامه داشته و براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده ساخت آن حداقل تا پايان سال به‌طول خواهد انجاميد.

 

وي پيرامون ساير پيشنهادات بازيگري که به وي شده، اظهارکرد: واقعيت امر طي اين مدت پيشنهادات زيادي داشتم، برخي از آنها را نتوانستم قبول کنم زيرا سريال «ايل‌دا» عمده وقت مرا گرفته است، از طرفي هم برخي از پيشنهادات بسيار کمرنگ و ضعيف بودند و ترجيح دادم آنها را قبول نکنم.بازيگر سريال «ايل‌دا» پيرامون آسيب‌ديدگي دست خود و عمل جراحي که انجام داده است، افزود: برخي از رسانه‌ها اعلام کردند که جراحت دستم سر صحنه فيلمبرداري سريال «ايل‌دا» رخ داده است، در صورتي که اين‌طور نبوده و حادثه به‌وجود آمده به هيچ وجه ربطي به اين سريال ندارد.

 

وي در همين راستا ادامه داد: تاندون انگشتم بسيار اتفاقي و خارج از محدوده پروژه «ايل‌دا» آسيب ديد، به همين دليل نياز به عمل جراحي پيدا کردم، در حال حاضر داخل دستم پين کار گذاشته‌اند که بايد چند هفته‌اي با آن کنار بيايم تا بعداز بهبود کامل برداشته شود. خوشبختانه اتفاق نگران‌کننده‌اي نبود، اما از مردم سپاسگزارم که طي اين روزها به من لطف داشته و جوياي حال من شدند. اين بازيگر سينما و تلويزيون پيرامون کيفيت سريال «ايل‌دا» اذعان کرد: راما قويدل کارگردان کاربلد و مسلطي است و در تمامي زمان توليد مي‌داند که چه کاري را انجام مي‌دهد، از طرفي مناظر و طبيعتي که در آن فيلمبرداري داريم به حدي زيبا هستند که مطمئنم مردم از تماشاي آنها لذت ببرند، در کل به آينده سريال «ايل‌دا» و رضايت اهل فن و مردم از اين اثر بسيار دلگرم هستم.

 

وي درباره کمرنگ‌شدن حضورش در سينما ادامه داد: سينما و حضور در سينما نيازمند پيشنهادات خوب است، وقتي نقشي خوب به من پيشنهاد شود آن را مي پذيرم، اما حاضر نيستم در هر کاري و هر نقشي حضور داشته باشم، دوست ندارم در سينما هر جور نقشي را بازي کنم. فعلا در عرصه سينما صبر مي‌کنم تا نقشي خاص و جالب پيشنهاد شود.گودرزي با اشاره به انحصاري شدن سينما خاطرنشان کرد: فکر مي‌کنم سينما طي سال‌هاي گذشته کمي دسته‌بندي شده و دوستان با رفقاي خود کار مي‌کنند، اين دوستان دايره‌اي را تشکيل داده‌اند که هر فردي داخل آن باشد مي‌تواند در سينما نقش داشته باشد، آن‌طور که مشخص است اينکه من در اين دايره نيستم.

 

 روزنامه آرمان

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------