آیدین شیخ با «دنگ دنگ» به صحنه می‌رود/ از خیابان تا اجرای کنسرت



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,آیدین شیخ
آیدین شیخ خواننده و نوازنده خیابانیِ دف به همراه گروه «دنگ دنگ» به سرپرستی شهاب قاسمی در تالار اندیشه حوزه هنری به صحنه می‌رود.

 به گزارش مهر، کنسرت آیدین شیخ و گروه دف‌نوازان «دَنگ‌دَنگ»، ۱۳ دی ۱۳۹۸ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

گروه «دَنگ‌دَنگ» شامل ۶۰ نوازنده دف است که سرپرستی این گروه را شهاب قاسمی برعهده دارد. همچنین دو سماع‌گر به نام‌های امیر شیرمحمدی و امیر نجم‌الدین اجراهای گروه را همراهی می‌کنند. ضمن اینکه مدیر اجرایی این کنسرت الهام پاکروان است و تنظیم آثار برای این کنسرت را شهاب قاسمی برعهده داشته است. قطعه‌هایی هم که در این کنسرت اجرا می‌شود براساس شعرهایی از سعدی، مولانا، حافظ و عبدالقادر گیلانی ساخته شده‌اند.

آیدین شیخ که سفیر محبت است، قصد دارد عواید این کنسرت را برای بچه‌های کَپرنشین سیستان و بلوچستان در شهر فنوج خرج کند. این هنرمند به گفته خود تصمیم دارد در این شهر پارکی کوچک بسازد و وسیله‌های بازی در آنجا نصب کند.

آیدین شیخ نوازنده‌ای خیابانی است که حدود ۱۰ سال در خیابان‌های تهران و شهرهای مختلف ترکیه نوازندگی کرده است و عواید اجراهای خیابانی‌اش را با لوح سفیر محبت برای بچه‌های کپرنشین سیستان و بلوچستان خرج می‌کند. لوح سفیر محبت برای آیدین شیخ با امضای فرماندار و رییس آموزش و پرورش شهرستان فنوج بلوچستان صادر شده است. وی در سال‌های گذشته از درآمد اجراهای خیابانی اش مدرسه‌ ٤٠٠ نفری اباذر (شهرستان مسکوتان) از توابع فنوج بلوچستان را بازسازی کرده است.

کنسرت آیدین شیخ با مدیریت اجرایی الهام پاکروان و با همت موسسه فرهنگی هنری «دَنگ‌دَنگ کوبان»، ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------