آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

گلایه امیلیا کلارک از حمله هوادارانش



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,امیلیا کلارک
امیلیا کلارک در مصاحبه‌ای از حمله عصبی و بیماری خود خبر داد و درباره رفتار برخی هواداران گلایه کرد.

 به گزارش ایران آرت، امیلیا کلارک، بازیگری است که بسیاری از افراد او را با مجموعه سریال های "گات" یا همان بازی تاج و تخت می شناسند، معتقد است برخی از طرفدارانش در نزدیک شدن به وی و تلاش برای عکس گرفتن زیاده روی می کنند.

امیلیا کلارک می گوید پس از نزدیک شدن یکی از هواداران دچار حمله وحشت زدگی شده و نه تنها موفق نشده خود را کنترل کند، بلکه در تنفس نیز دچار مشکل شده است.

کلارک روز سه شنبه در قسمتی از پادکست Table Manners گفت: "من واقعاً در حال خودم بودم و در فرودگاه در حال پیاده روی بودم و ناگهان دچار نوعی حمله عصبی شدم که ناشی از خستگی شدید بود. من در حال صحبت کردن با مادرم بودم و به او گفتم نمی توانم نفس بکشم. مادرم که در حال گفتگوی تلفنی با من بود توصیه کرد سریع روی یک صندلی بنشینم و سعی کنم گریه کنم."

کلارک ادامه داد سپس در چنین شرایطی ناگهان یک مرد به من نزدیک شد و گفت با او سلفی بگیرم. متاسفانه با وجود گریه، حال آشفته و شرایط بد من این فرد متوجه نبود که شرایط عکاسی ندارم و باز هم از من متوقع بود. به او گفتم یک دقیقه به من فرصت بده و سعی کردم خودم را راضی کنم عکس بگیرم.

این اولین بار نیست که کلارک در مورد مشکلات خود در حوزه سلامت روانی و جسمانی صحبت می کند. در اوایل سال جاری ، او مقاله ای احساسی را برای نیویورکر نوشت ، که در آن فاش شد که در هنگام فیلمبرداری "بازی تاج و تخت" دچار دو آنوریسم مغز شده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------